پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

حرف تازه – مسعود نصرتی شهردار رشت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین پیام تبریک ارسال کرد. متن پیام تبریک بدین شرح است: بسمه تعالی تا بسیج هست نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد (مقام معظم رهبری) سالروز تشکیل بسیج مستضعفین توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به عموم مردم ایران […]

حرف تازه – مسعود نصرتی شهردار رشت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین پیام تبریک ارسال کرد. متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسمه تعالی

تا بسیج هست نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد (مقام معظم رهبری)

سالروز تشکیل بسیج مستضعفین توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به عموم مردم ایران تبریک می گویم.

بسیج به فرموده امام خمینی (ره) لشکر مخلص خداست و در طول سال های حضور خود به خوبی نشان داده است که بدون هیچ چشمداشتی در خدمت به مردم با آمادگی کامل و داوطلبانه حضور موثر دارد.

در برهه های حساسی از تاریخ همچون دوران جنگ تحمیلی، دفاع از حرم در برابر تکفیری ها، زلزله، سیل و … بسیج مخلصانه به ملت شریف ایران خدمت رسانی کرده است.

امسال هفته بسیج برای شهرداری رشت حال و هوای خاصی را به همراه داشته و شهادت بابک نوری هریس دانشجوی جوان بسیجی، فرزند محمد نوری هریس از همکاران باسابقه شهرداری رشت، فضای معنوی خاصی را به شهرداری رشت بخشیده است.

ضمن عرض تبریک و تسلیت مجدد به خانواده آن شهید بسیجی بزرگوار، دست یکایک بسیجیان که در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و همچنین رفاه و آسایش مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند را به گرمی می فشارم و با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر بسیج، فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به آحاد ملت شریف ایران تبریک می گویم.

مسعود نصرتی
شهردار رشت