پیام تبریک شهرداری رشت به مناسبت صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت

تی تی خبر (حرف تازه) : در پی صعود تیم فوتبال به لیگ دسته اول مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت پیام تبریکی صادر نمود . در پی پیروزی تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین بازی خود مقابل بادران تهران و همچنین صعود به لیگ دسته اول مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری […]

تی تی خبر (حرف تازه) : در پی صعود تیم فوتبال به لیگ دسته اول مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت پیام تبریکی صادر نمود .

در پی پیروزی تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین بازی خود مقابل بادران تهران و همچنین صعود به لیگ دسته اول مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت پیام تبریکی صادر نمود .

در این پیام آمده است:
پیروزی غرورآفرین تیم ریشه‌دار سپیدرود رشت و صعود این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور را تبریک می‌گوییم. بی‌شک در این پیروزی، خواست و حمایت هواداران اعمم از شهروندان محترم و همه مسوولین دلسوز، یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی تیم سپیدرود بوده است. این همراهی بار دیگر نشان داد، با مشارکت عمومی و اخلاص در هدف هیچ هدف بزرگی دست نیافتنی نیست و می‌توان با این نیروی پرصلابت، قله‌های افتخار را در تمام زمینه‌ها فتح کرد. شهرداری رشت ضمن عرض خسته نباشید به بازیکنان، مربیان و همه عواملی که در این پیروزی نقش داشته‌اند، بار دیگر این موفقیت را به تک تک شهروندان رشت و عموم گیلانیان تبریک می‌گوید. امیدواریم نوار این موفقیت‌ها با حمایت همه جانبه مردم شریف رشت ادامه یابد.