در پی قهرمانی ایران در مسابقات جهانی اسنوکر صادر شد؛

پیام تبریک سارنگ بزرگ چنانی به هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد

حرف تازه :در پی قهرمانی ایران در مسابقات جهانی اسنوکر در بخش تیمی در مسابقات جهانی شرم الشیخ مصر سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان با ارسال پیامی به هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس ایران تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: جناب […]

حرف تازه :در پی قهرمانی ایران در مسابقات جهانی اسنوکر در بخش تیمی در مسابقات جهانی شرم الشیخ مصر سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان با ارسال پیامی به هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس ایران تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای هاشم اسکندری
ریاست محترم فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
به استحضار می رساند کسب مقام قهرمانی مسابقات جهانی اسنوکر به میزبانی شرم الشیخ مصر توسط ایران در بخش تیمی متشکل از قهرمانان سهیل واحدی و امیر سرخوش مایه فخر و مباهات گردید.
این موفقیت ها که در ادامه خیز عظیم این ورزش در سالیان اخیر در اثر اجرای برنامه ها و طرح های خوب شما و ارکان فدراسیون بوده نشانه توان بالای مدیریتی جنابعالی در انتخاب های درست برای تیم بزرگی است که در کشور عزیزمان ایران با شما همکاری می کنند .
عزم راسخ شما و همکارانتان در فدراسیون از جمله سرمربی محترم تیم ملی جناب اقای کامران شهلا علی رغم کمبود امکانات و مشکلات بین راه که با آنها آشنا هستیم و روحیه شکست ناپذیری و تلاش و مبارزه تا آخرین حد ممکن و وصف ناپذیرتان ستودنی و قابل تقدیر است.
صمیمانه ترین عرض تبریک اینجانب و همکارانم از خطه سرسبز گیلان را که به شما و همکارانتان و قهرمانان افتخار آفرین در بخش های آقایان و بانوان و داوران عزیزو عاشقان و زحمتکشان کم توقع این رشته مفرح و مدال آور ورزشی که انشاءالله در سال ۲۰۲۰ المپیکی نیز خواهد شد تقدیم می نماییم را پذیرا باشید.
بسیار خرسندم که آقای حامد ذره دوست به عنوان عضو تیم ملی و آقای رضا شکری که برای داوری فینال انتخاب شدند از گیلان به عنوان نمادی از علاقه مندان این ورزش در استان ما در تیم بزرگ انتخابی و اعزامی به مسابقات جهانی حضور داشتند.و به عنوان عضوی هرچند کوچک در این شادی بزرگ خود را سهیم می دانم.
آرزوی موفقیت در همه عرصه های زندگی را برای شما و همکارانتان از خداوند بزرگ خواستارم.
سارنگ بزرگ چنانی
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان