پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز خبرنگار

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. در متن پیام مسعود کاظمی آمده است: روزخبرنگارپاسداشت مردان وزنان بی ادعایی است که باقلم های توانا واندیشه های صادقانه خود درد جامعه را به نگارش می آورند و تمام تلاششان در این راستاست که روشنگریهایشان بتواند باری از مشکلات […]

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام مسعود کاظمی آمده است:

روزخبرنگارپاسداشت مردان وزنان بی ادعایی است که باقلم های توانا واندیشه های صادقانه خود درد جامعه را به نگارش می آورند و تمام تلاششان در این راستاست که روشنگریهایشان بتواند باری از مشکلات جامعه بکاهد. این افراد همچون امدادگران خالصانه وخاضعانه درتمامی صحنه ها حضور پیدا می کنند و گاه در این راه مورد هجمه و ناملایمت ها نیز قرار می گیرند. عظمت رسالت خبرنگاران آنچنان بالاست که خداوند متعال در قرآن کریم به قلم قسم یادکرده است.
نقش خبرنگاران در تمامی دوران ازجمله پیروزی انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و… غیرقابل انکاراست و اگر روایتگریهایی آنان نبود چه بسا که بسیاری از واقعیتها و رشادتها پنهان می ماند.
روز خبرنگار سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار برجسته ایرانی است که باعشقی کم نظیر در راستای رسالت خبری خود گام برمی داشت و بهانه ای است برای تجلیل از زحمات صادقانه و پرتلاش این قشر تاثیرگذار.
برخود لازم دانستم از زحمات خبرنگارانی که طی چهارسال عمرشورای چهارم با قلم هایشان به انعکاس اخبا رشورا پرداختند و با روشنگری ها و گاها انتقادات خود در ادامه راه همراهیمان کردند تقدیر نموده و از خداوند متعال آرزومند توفیق روزافزون برای آنان باشم.