پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهررشت طی پیامی میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک و اظهار کرد: کرامت وسخاوت امام حسن مجتبی (ع) به حدی بود که هیچگاه فرد سائل و محتاجی را رد نکرد و به همین دلیل به ایشان کریم آل طه می گویند‌. مسعود کاظمی با […]

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهررشت طی پیامی میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک و اظهار کرد: کرامت وسخاوت امام حسن مجتبی (ع) به حدی بود که هیچگاه فرد سائل و محتاجی را رد نکرد و به همین دلیل به ایشان کریم آل طه می گویند‌.

مسعود کاظمی با اشاره به اینکه سیره و زندگی آن امام همام بهترین سرمشق برای انسانهاست تصریح کرد: در روایات آمده است زمانی که امام حسن (ع)متولد شد پیامبراکرم (ص) بسیارشادمان شد واین امام بزرگوار از نظرشرافت نسب اولین مولودی است که هیچکس هم تراز اونبوده است.

وی ادامه داد: جد بزرگوار ایشان پیامبراکرم (ص) و پدرشان اولین امام و مادر بزرگوارشان برترین زنان عالم بود.

این مسئول بابیان اینکه امام حسن (ع)همواره از محبتهای بی دریغ جدشان رسول خدا(ص) بهره مند بودند یادآورشد: در روایات متعددی آمده است که پیامبراکرم (ص) امام حسن و امام حسین (ع) را سرور جوانان اهل بهشت نامیدند و درباره امام حسن (ع)فرمودند به راستی این پسر من سید و آقاست.

کاظمی درخصوص فضایل امام حسن (ع) تصریح کرد: این امام بزرگوار عابدترین و با فضیلت ترین مردمان زمان خویش بود و با افراد نیازمند با فروتنی رفتار می کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه ضمن تبریک مجدد به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)گفت: امیدواریم همه ما پیروانی راستین برای آن امام بزرگوارباشیم و باسرلوحه قرار دادن سنت و سیره ایشان به تهذیب نفس پرداخته و نقش موثری در جامعه ایفا کنیم.