پیام تبریک حجت جذب به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

حرف تازه : پیام تبریک حجت جذب عضو شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس: بسم الله الرحمن الرحیم هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏ تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری) ۳۱ شهریور ماه، سالروز آغاز حمله […]

حرف تازه : پیام تبریک حجت جذب عضو شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏ تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

۳۱ شهریور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. ۸ سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌ نمایند.

هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات، شهامت ها، دلاوری ها و فداکاری های مردم غیور ایران عزیز است. دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست. جوانان رشید ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین المللی و نیز شکست دشمن افتخاری عظیم را برای کشور و انقلاب به ارمغان آورده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم ولایت مدار و شریف شهر رشت تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.

حجت جذب
عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت