پیام احمد رمضانپور به مناسبت ۱۲ فروردین و شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)

احمد رمضانپور نرگسی منتخب اول مردم رشت در شورای شهر به مناسبت ۱۲ فروردین و شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) پیامی ارسال کرد.

حرف تازه – احمد رمضانپور نرگسی منتخب اول مردم رشت در شورای شهر به مناسبت ۱۲ فروردین و شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) پیامی ارسال کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) یادآور مقاومت ائمه اطهار در برابر جور و ستم حکام زمانه خود میباشد و به انسانها درس ایستادگی در برابر ظلم جابرین و مستبدین زمانه خود را میدهد.امید میرود شیعیان جهان راهروانی شایسته برای معصومین خود باشند.
۱۲ فروردین برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و مردم ولایتمدار ایران است، روز تحقق آرمان‌های ارزشمند انقلاب، بلوغ فکری و سیاسی امت اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی، امتی که با درایت و هوشمندی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این روز با حداکثر آرای خود انتخاب نمودند.
یاد و خاطره شهیدانی که با پیروی از آن پیر فرزانه، بساط ظلم و جور و استبداد را برچیده و بهار آزادی و استقلال به هموطنان گرامی پیشکش نمودند گرامی می داریم، روز ۱۲ فروردین، روز کاشتن نهال جمهوری اسلامی است، نهالی که امروز با خون شهیدان گلگون کفن به بار نشسته و به درختی تنومند بدل گشته است.
اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ از درگاه باریتعالی عزت و افتخار بیش از پیش مردم و کشور را در سایه ی رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب خواستارم.
احمد رمضانپور نرگسی
عضو شورای اسلامی شهر رشت