شکریه در مراسم سپاس از بازاریان رشت مطرح کرد:

پیاده راه فرهنگی رشت خونی که در شریان بازار لخته شده است/ میلیاردها تومان از سرمایه ملی در طرح بی آرتی قفل شده است

حرف تازه – مراسم سپاس از بازاریان رشت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) بازار رشت در با حضور جلال الدین محمد شکریه و دکتر منتظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار شد. در این مراسم که با استقبال گسترده بازاریان و کسبه مواجه شد، دکتر منتظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان […]

حرف تازه – مراسم سپاس از بازاریان رشت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) بازار رشت در با حضور جلال الدین محمد شکریه و دکتر منتظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال گسترده بازاریان و کسبه مواجه شد، دکتر منتظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ضمن تبریک انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات پرشور شوراها در شهر رشت و انتخاب جناب آقای شکریه اظهار داشت: در سال ۹۲ وقتی دولت روحانی زمام امور را در دست گرفت با مشکلات عدیده ای مواجه گردید

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه بسیاری از تحریم ها فلج کننده بودند گفت: سایه جنگ به دلیل قطعنامه های مختلف بر کشور مستولی شده بود

منتظری با اشاره به اینکه در آغاز دولت روحانی با تورم بالای ۴۰ درصد مواجه بودیم بیان کرد: در توزیع و تولید اقلام اساسی مشکل داشتیم که دولت تدبیر و امید توانست امید را در دل مردم زنده کند.

وی با بیان اینکه بی انصافی است که اگر گفته شود برجام کاری برای کشور نکرده است توضیح داد: برجام جلوی بسیاری از اتفاقات را گرفت.

منتظری با اشاره به اینکه تحریم ها یک شبه وضع نشده بود که یک شبه از بین برود اظهار داشت: مردم در روز انتخابات این پیام را دادند که فریب، عوام فریبی را نخواهند خورد.

رییس اتاق اصناف گیلان: شورا برای تصمیم گیری هایش باید از نظرات بازاریان استفاده نماید

در ادامه این مراسم جلال الدین محمد شکریه منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دولت در ۴ سال گذشته آواربرداری اقتصادی انجام داد، اظهار داشت: انتخاب دولت روحانی انتخابی هوشمندانه بوده و مردم رسالت بزرگی را به دولت محول کردند.

رییس اتاق اصناف گیلان سخنانش را پیرامون مسائل شهر رشت اینگونه ادامه داد: بازسازی بافت قدیمی شهر رشت باید با همان المان های بافت فرهنگی شهر انجام شود.

او همچنین با اشاره به اینکه در مورد دکه های میدان بزرگ شهر حرف و حدیث های زیادی وجود داشت، گفت: خیلی از دست فروش های داخل بازار را میخواستند با طرح های مختلف از گردونه خارج کنند

شکریه با بیان اینکه نباید رشت فقط محل عبور مسافران شود، تصریح کرد: نباید از مسافران فقط زباله اش نصیب رشت شود.

وی با اشاره به اینکه باید فضای اسکان مسافر را افزایش داد ، گفت: رشت با گردشگری و سرمایه گذاری از وضعیت موجود می تواند نجات پیدا کند.

نایب رییس اتاق اصناف کشور با اشاره به اینکه وقتی افراد در شورا به جان هم بیفنتد دیگر سرمایه گذار وارد شهر نمی شود گفت: باید بازاریان به شورا برای تصمیم گیری کمک کنند و شورای شهر در تصمیم گیری هایش نظرات بازاریان را مدنظر قرار دهد.

شکریه با اشاره به اینکه با خوراک فکری از سوی بازازیان می توان پیشرفت را حاصل کرد توضیح داد: رشت شهر توسعه یافته ای نیست و این شهر منقبض است.

رییس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه پیاده راه باید ارتقا پیاده کند بیان کرد: خون در شریان بازار لخته شده است.

نایب رییس اتاق اصناف کشور به مسیر بی آر تی اشاره کرد و آن را را قابل تغییر دانست و اظهار داشت: میلیاردها تومان از سرمایه ملی در طرح بی آرتی قفل شده است.

شکریه با بیان اینکه برای اصناف در شهرک سپیدرود و اطراف آن برنامه هایی در نظر گرفته شده است توضیح داد: از تمام کاندیداها میخواهم که در حد توان به شورا کمک کنند.

رشت پرس