رئیس شورای شهرستان رشت:

پیاده راه بازار را نابود کرد

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: پیاده‌راه فرهنگی رشت درشرایطی اجرایی شد که زیرساخت‌های لازم وجود نداشت و همین موضوع موجب نابودی بازار رشت شد. اسماعیل حاجی پور با انتقاد از وضعیت پیاده راه فرهنگی رشت اظهار کرد: متاسفانه پیاده راه فرهنگی رشت در شرایطی اجرا شد که زیرساخت‌های لازم مهیا نبود و […]

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: پیاده‌راه فرهنگی رشت درشرایطی اجرایی شد که زیرساخت‌های لازم وجود نداشت و همین موضوع موجب نابودی بازار رشت شد.

اسماعیل حاجی پور با انتقاد از وضعیت پیاده راه فرهنگی رشت اظهار کرد: متاسفانه پیاده راه فرهنگی رشت در شرایطی اجرا شد که زیرساخت‌های لازم مهیا نبود و همین موضوع موجب شد تا بازار رشت از رونق بیافتد.

حاجی پور بابیان اینکه بازار رشت فلج شده است بیان کرد: بازار رشت نابودشده است وباید برای نجات بازاریان چاره ای اندیشید.

وی با قدردانی از پیگیری‌های رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت در تصویب طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر گفت: امیدوارم هرچه سریعتر مراحل اجرایی طرح جامع ترافیک در رشت آغاز شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت بااعلام اینکه بررسی طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک از دوران فعالیت شورای دوم در رشت آغاز شد افزود: شیرینی و حلاوت کار برای مردم زمانی است که شهروندان نتایج حاصل از آن اقدامات را ببینند.

وی افزود: در کمیسیون ترافیک شورای چهارم چهره‌های متخصص و توانمندی در زمینه ترافیک حضور دارند و بنده معتقدم باید هرچه سریعتر اقدامات عملیاتی در خصوص طرح جامع ترافیک را اجرایی کنیم.

حاجی پور با اشاره به اینکه اعضای شورای رشت نمایندگان و منتخبین شهروندان رشتی هستند گفت: تا زمانی که طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک در رشت عملیاتی نشود مردم به مزایا و حلاوت آن پی نخواهند برد وبهتراست هرچه سریعتر این طرح عملیاتی و اجرایی بشود.

فارس