“پویش مردمی نجات شهر رشت” اعلام موجودیت کرد

حرف تازه – “پویش مردمی نجات شهر” با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد. جواد هادیزاده، فعال اجتماعی و دبیر این پویش با اعلام این خبر، هدف از ایجاد این پویش را مطالبه گری مردمی جهت روشن سازی عملکرد و برنامه های کاندیداهای شاخص در شورای شهر رشت دانست و گفت: پویش مردمی نجات شهر […]

حرف تازه – “پویش مردمی نجات شهر” با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.

جواد هادیزاده، فعال اجتماعی و دبیر این پویش با اعلام این خبر، هدف از ایجاد این پویش را مطالبه گری مردمی جهت روشن سازی عملکرد و برنامه های کاندیداهای شاخص در شورای شهر رشت دانست و گفت: پویش مردمی نجات شهر در روزهای نزدیک به پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت با هدف مطالبه گری مردمی و شهروندان اعلام موجودیت کرد تا بتواند شهر باران را از نفوذ و حضور افراد نا اهل، حرام خوار و متقلب که جز منافع شخصی و گروهی دغدغه دیگری ندارند، نجات دهد.

وی افزود: این پویش مردمی تلاش دارد تا در ایام باقی مانده تا انتخابات شورای شهر نسبت به آگاه سازی مردم و مسئولین از عملکرد و برنامه های کاندیداهای شاخص در شورای شهر رشت نسبت به عدم نفوذ و حضور نا اهلان، حرام خواران، دلالان و رانت خواران، تلاش نماید و برای نجات شهر، در انتخاب افرادی پاکدست و متخصص و متعهد و کاربلد برای توسعه همه جانبه شهر به شهروندان کمک نماید. هادیزاده با بیان اینکه مشکل ترافیک و محیط زیست همچنان در رشت لاینحل مانده گفت جای تاسف است که مشکلات موجود که هربار وعده حل آن داده میشود همچنان پابرجاست.

وی در پایان با آرزوی اینکه این حرکت کمکی باشد تا با شفاف تر شدن عملکرد اسباب اتخاذ تصمیم و انتخاب مناسب مردم برای  بهبود وضعیت شهر رشت و مردم فراهم شود. هادیزاده در پایان حسین خاکزاد را بعنوان سخنگوی این پویش معرفی نمود.