نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی:

پنجاه سانتی متر برف زندگی مردم را مختل کرد / از مردم رشت بابت این خدمات رسانی ضعیف عذر خواهی می کنم

حرف تازه – نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به شدت از خدمات رسانی در این شهر در پی بارش برف پنجاه سانتی متری روز گذشته انتقاد کرد. جبار کوچکی نژاد در مراسم تجلیل از قهرمانان هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان که ظهر امروز در سالن اجتماعات مهمانسرای المپیک شهر رشت برگزار شد […]

حرف تازه – نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به شدت از خدمات رسانی در این شهر در پی بارش برف پنجاه سانتی متری روز گذشته انتقاد کرد.

جبار کوچکی نژاد در مراسم تجلیل از قهرمانان هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان که ظهر امروز در سالن اجتماعات مهمانسرای المپیک شهر رشت برگزار شد گفت: از مردم رشت بابت این خدمات رسانی ضعیف عذر خواهی می کنم.

وی با بیان اینکه پنجاه سانتی متر برف زندگی مردم را مختل کرد ، گفت: شب گذشته در ساعات ابتدایی بامداد امامزاده هاشم بودم و پس از آن به رشت آمدم اما علی رغم وجود دستگاه های متعددی که وجود داشت کسی کار خاصی نکرد.

کوچکی نژاد با اعلام اینکه از هشت هزار ترانس برق چهار هزار ترانس از کار افتاد، افزود: پنجاه درصد ترانس توزیع برق خانوارها با یک برف نیم متری از کار افتاد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز هم خیلی از روستاها و بخش ها مثل پیربازار، چوکام، بخش وسیعی از خمام، خشکبیجار، کوچصفهان و بخش هایی از سنگر در بی برقی به سر می برند.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به مسافرینی که در راه ماندند، خاطر نشان کرد: در گذشته برف دو یا سه متری می آمد و این اتفاقات به این شکل نمی افتاد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز زندگی شهری شده است. برق نباشد گاز و آب هم معنایی ندارد. پکیج کار نمی کند. وقتی برق برود آب و گاز هم نیست. این گله مندی وجود دارد که چرا پنجاه سانتی متر برف زندگی یک شهر را مختل می کند. در گذشته زندگی مردم با آب و برق گره نخورده بود و در زمینه سوخت هم خوداتکا بودند.

کوچکی نژاد با اشاره به نامه ای که شب گذشته به وزیر نیرو نوشته بود، ادامه داد: درخواست کردیم نیرو و اکیپ های تخصصی اعزام کنند. چهار یا پنج استان اکیپ فرستادند اما همچنان هم در شهر هم در روستا با مشکلاتی مواجهیم.

وی در پایان گفت: برف ۸۳ تجربه بود اما همان مشکلات تکرار شد اما امیدوارم این برف تجربه ای باشد که دیگر این مشکلات تکرار نشود. به هر حال از همراهی مردم تشکر می کنم.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، حجت جذب عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت و ارکان هیئت بولینگ و بیلیارد و جمعی از مسئولین ورزشی و ورزشکاران و قهرمانان برگزار شد از افتخار آفرینان هیئت بولینگ و بیلیارد تقدیر به عمل آمد.