پناهندگی بازیکن معروف تیم ملی فوتبال در انگلیس؛ فرد مورد نظر کیست؟

حرف تازه (تی تی خبر سابق) : موضوع پناهندگی یک ملی پوش در انگلیس سوژه داغ این روزهای فوتبال ایران می باشد. روزنامه خبرورزشی در شماره روز دوشنبه ۱۶ فروردین خود مطلبی تحت عنون “پناهندگی یکی از بازیکنان معروف تیم ملی فوتبال در انگلیس” منتشر کرد که این خبر سر و صدای زیادی به پا کرد. […]

حرف تازه (تی تی خبر سابق) : موضوع پناهندگی یک ملی پوش در انگلیس سوژه داغ این روزهای فوتبال ایران می باشد.

روزنامه خبرورزشی در شماره روز دوشنبه ۱۶ فروردین خود مطلبی تحت عنون “پناهندگی یکی از بازیکنان معروف تیم ملی فوتبال در انگلیس” منتشر کرد که این خبر سر و صدای زیادی به پا کرد.

متن این خبر به شرح زیر بود:

“یکی از بازیکنان سابق تیم ملی، به احتمال فراوان در انگلیس پناهنده خواهد شد. او که در خارج از ایران به سر می برد و علاقه ای به بازگشت به کشور ندارد، این روزها مشغول انجام یکسری کارهای قانونی برای پناهندگی در این کشور اروپایی است. او اخیرا وکیلی برای خودش گرفته و در تلاش است تا هر چه زودتر کارهای قانونی را انجام دهد و مطمئن شود که مشکلی برای حضور در این کشور ندارد.

ایرانی های زیادی در انگلیس زندگی می کنند ولی پناهندگی در این کشور برای شهروندان به سادگی نیست ولی از آنجا که این بازیکن سال ها در تیم ملی بازی کرده و افتخار حضور در جام جهانی را هم دارد، به احتمال فراوان مراحل پناهندگی اش به سادگی انجام خواهد شد.”

پس از انتشار این خبر اولین کسی که انگشت اتهام به سویش دراز شد کسی نبود جز مهرداد پولادی که به دلیل نگذراندن دوران سربازی پس از جام جهانی برزیل دیگر پای به کشورمان نگذاشته و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی در مورد این مشکل خود اتخاذ خواهد کرد. وضعیت مبهم پولادی باعث شده تا از او به عنوان دم دست ترین شخصی که این خبر در موردش صدق می کند یاد شود ولی هنوز هیچ منبع رسمی نام وی یا شخص دیگری را در این مورد اعلام نکرده است.

طرفداری