احمد رمضانپور نرگسی:

پزشکیان مخالف دخالت حاکمیت در سبک زندگی مردم است | چپاولگران از مهاجرت نخبگان و ناامیدی مردم استقبال کردند

احمد رمضانپور نرگسی نماینده اسبق رشت در مجلس در مراسم افتتاح ستاد دکتر پزشکیان در گیلان گفت: پزشکیان مخالف دخالت حاکمیت در سبک زندگی مردم است و می تواند طیف قهر کرده را به صندوق رای برگرداند.

به گزارش اختصاصی قلم آزاد، احمد رمضانپور نرگسی نماینده اسبق رشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه ستاد دکتر مسعود پزشکیان، با تاکید بر اینکه به دنبال اصلاحات هستیم تصریح کرد: ما به دنبال شعار آزادی و استقلال هستیم. در زمان رژیم گذشته اگر آزادی سیاسی نبود آزادی های اجتماعی بیشتری وجود داشت. زنان ما اختیار داشتند هر نوع لباسی بپوشند و کسی مزاحم اینها نبود. ارتباطات خوبی نیز با دنیا وجود داشت و می توانستید بدون پاسپورت به بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا بروید.

رئیس شورای سیاست گذاری و راهبردی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در گیلان، افزود: متاسفانه به دلیل مدیریت ناکارآمد فرصت ها را از دست دادیم و تبدیل به تهدید کردیم. این تحریف و انحراف را کسانی انجام دادند که منافع خودشان را در سلب آزادی های اجتماعی می دیدند و آن روز فقط دنبال آزادی سیاسی بودند. امروز نه تنها آزادی سیاسی نداریم بلکه آن آزادی های اجتماعی ما نیز از بین رفته است. ما به دنبال آن هستیم همان استقلال و آزادی که شعار می دادیم و آرمانشهر ما بود را به دست بیاوریم.

نماینده ادوار مجلس خاطر نشان کرد: چپاولگران برای حفظ منافعشان کشور را به اینجا رسانده اند. مردم را به عنوان صاحبان اصلی انقلاب ناامید کردند تا مردم میدان را خالی کنند. نه تنها از مهاجرت نخبگان سیاسی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اقتصادی و غیره نگران نبودند بلکه استقبال هم می کردند تا بتوانند با افکار پوسیده و ویران کننده مملکت را به باد فنا بدهند.

احمد رمضانپور خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم امروز با حضور دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری فرصتی پیش آمده است. پزشکیان را به سلامت و پاکدستی می شناسم. فضایی باز شده است که اگر خودمان را منزوی کنیم و در خانه بنشینیم و از این فرصت استفاده نکنیم شرایط به شکل دیگری رقم خواهد خورد و خودمان آب را به آسیاب دشمن ریخته ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه می خواهیم مسیر آب را عوض کنیم عنوان کرد: شایستگی های دکتر پزشکیان مشخص است. در جبهه جنگیده و برادر شهید است. اگر ده نماینده ساده زیست داشته باشیم یکی همین دکتر پزشکیان است. فوق تخصص جراح قلب است و آشنایی با پیشرفت دنیا دارد. علت رشد نیافتگی ایران را با ۵ دوره نمایندگی و سابقه وزارت می داند و از همه مهم تر پزشکیان مخالف دخالت حاکمیت در سبک زندگی مردم است. مواضع ایشان را نیز دیده اید.

نماینده اسبق رشت خاطر نشان کرد: پزشکیان با صیانت و فیلترینگ مخالفت کرد. با تحریم مخالف است. در برجام تلاش بسیاری کرد. با این ویژگی ها می تواند طیف قهر کرده را به سمت خودش بیاورد. تصمیم داشتم در انتخابات شرکت نکنم و این موضع من بود. اما بنده فردی ساختاری و تشکیلاتی هستم. در کشور کسی جز سید محمد خاتمی را لیدر اصلاحات نمی دانم. ایشان صراحتا اعلام کرد که اگر کاندیداهای ما رد صلاحیت شوند در انتخابات شرکت نمی کنیم اما یک نفر از سه نفر مدنظر اصلاحات تایید شد.

احمد رمضانپور با اشاره به اینکه پزشکیان مواضعش را بدون لکنت بیان می کند افزود: پزشکیان می تواند در تاریکی ها نور بدرخشاند. می تواند در مقابل ظلم بایستد و حرفش را بزند و پیش از این نیز حرفش را بارها و بارها زده است. اعتقاد دارم ایشان با این شایستگی ها می تواند با کمک شما مردم طیف قهر کرده را پای صندوق های رای برگرداند. در همین چند روز افرادی که رای نمی دادند تماس می گرفتند و پیگیر انتخابات بودند و خودشان پیشگامند.

وی با بیان اینکه موج پزشکیان راه افتاده است گفت: یخ انتخابات هنوز آب نشده است. اگر این یخ آب نشود و همین موج باقی بماند خطرات زیادی خواهیم داشت. هیچ حاکمی در هیچ ساختار سیاسی دنیا در مقابل موج مردم نمی تواند بایستد. اگر مردم این موج را ایجاد کنند و یخ انتخابات آب شود و تبدیل به سیلاب شود این سیلاب همه را خواهد برد. ۲ خرداد ۷۶ را به یاد دارید. زمین و زمان می گفتند ناطق نوری پیروز می شود. اما سیل مردم چیز دیگری خواست.

نماینده اسبق رشت در پایان با اشاره به سوابق مبارزاتی و انقلابی خود، گفت: از ابتدای شکل گیری دولت بازرگان در صحنه بوده ام. شهادت می دهم هیچ دولتی بی سوادتر و غیرحرفه ای تر از این دولت فعلی نبوده است و می خواهیم حرکتی را ایجاد کنیم که بتوانیم که حکمرانی خوبی داشته باشد تا اشتغال و معیشت مردم بهبود یابد. زنان و جوانان ما در شرایط سختی هستند. بی خانمان ها در شرایط سختی هستند. روابط ما با کشورهای همسایه و دنیا سرد شده است و فردی می خواهیم که این موارد را بفهمد و آقای پزشکیان این موارد را می فهمد.