فاطمه شیرزاد:

پروژه کتابخانه مرکزی رشت با آهنگ کندی پیش می رود

حرف تازه : شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند. در این بازدید فاطمه شیرزاد نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت دقایقی به سخنرانی پرداخت و از روند کند پروژه کتابخانه مرکزی رشت و همچنین وضعیت نمایشگاه دائمی گیلان به شدت انتقاد کرد. فاطمه شیرزاد با اشاره به […]

حرف تازه : شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند.

در این بازدید فاطمه شیرزاد نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت دقایقی به سخنرانی پرداخت و از روند کند پروژه کتابخانه مرکزی رشت و همچنین وضعیت نمایشگاه دائمی گیلان به شدت انتقاد کرد.

فاطمه شیرزاد با اشاره به آسیب های موازی کاری در حوزه فرهنگ گفت: موازی کاری در فرهنگ همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت افزود: شهرداری در یکی دو سال اخیر نشان داده است حامی فرهنگ و متولیان فرهنگی است.

وی با اشاره به اقدامات خوب مجموعه مدیریت شهری گفت: متولیان و مدیریت شهری در موضوع نمایشگاه دائمی هم برای مردم به طور جدی ورود کنند تا نمایشگاهی در شان گیلان داشته باشیم.

فاطمه شیرزاد با اعلام اینکه قرار بود پروژه کتابخانه مرکزی رشت در سال ۹۵ به بهره برداری برسد افزود: متاسفانه این پروژه با آهنگ کندی پیش می رود و بعید است این وعده محقق شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم وجود زنگ کتاب و مطالعه در مدارس تاکید کرد و گفت: بحث تقویت کتابخوانی در مدارس جدی گرفته شود.