پروفسور سمیعی بستری شدن منصوری را تکذیب کرد

پروفسور سمیعی بستری شدن منصوری را تکذیب کرد. رییس بیمارستان علوم عصبی هانوفر آلمان، در پاسخ به ایران اینترنشنال، خبر‌ها درباره بستری شدن قاضی غلامرضا منصوری، متهم پرونده مفاسد اقتصادی قوه قضاییه، در این بیمارستان را تکذیب کرد.

حرف تازه – پروفسور سمیعی بستری شدن منصوری در بیمارستان تحت مدیریت او در آلمان را تکذیب کرد. رییس بیمارستان علوم عصبی هانوفر آلمان، در پاسخ به ایران اینترنشنال، خبر‌ها درباره بستری شدن قاضی غلامرضا منصوری، متهم پرونده مفاسد اقتصادی قوه قضاییه، در این بیمارستان را تکذیب کرد.

به گزارش حرف تازه به نقل از رسانه فارسی زبان، مجید سمیعی، رییس بیمارستان علوم عصبی هانوفر آلمان، در پاسخ به ایران اینترنشنال، خبر‌ها درباره بستری شدن قاضی غلامرضا منصوری، متهم پرونده مفاسد اقتصادی قوه قضاییه، در این بیمارستان را تکذیب کرد.

او گفت: «این بیمار هرگز در بیمارستان ما نبوده است» و این خبر «جعلی» است.

منصوری در واکنش به گزارش ‌ها و طرح نامش، شامگاه دوشنبه یک پیام ویدیویی ضبط و اعلام کرد به دلیل «بسته بودن مرزها» تاکنون بازنگشته و «فردا»،‌ یعنی سه ‌شنبه، برای بازگشت به کشور به سفارت جمهوری اسلامی در آلمان مراجعه خواهد کرد. 

اعتماد آنلاین روز چهارشنبه به نقل از یک منبع آگاه در سفارتخانه تهران در آلمان نوشت او تاکنون به این محل مراجعه نکرده است.

غلامرضا منصوری قاضی بازنشسته اجراییات شهرستان لواسانات، بازپرسی شعبه ۹ دادسرای کارکنان دولت و قاضی دادسرای رسانه بوده ‌است.

حرف تازه قادر به تایید یا تکذیب این مطلب نیست و اخبار تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد.

پروفسور سمیعی بستری شدن منصوری را تکذیب کرد

پروفسور سمیعی بستری شدن منصوری را تکذیب کرد