پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد | استقلال به تراکتور باخت

با برد پرگل سرخپوشان پایتخت مقابل نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر، پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد و استقلال نیز با شکست مقابل تراکتور از کورس قهرمانی دور شد.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، با برد پرگل سرخپوشان پایتخت مقابل نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر، پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد و استقلال نیز با شکست مقابل تراکتور از کورس قهرمانی دور شد.

در هفته پانزدهم، پرسپولیس با برتری ۵ بر ۱ مقابل نساجی با ۳۲ امتیاز قهرمانی نیم فصل خود را قطعی کرد.  گولسیانی از روی نقطه پنالتی گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند و عمری و اسماعیلی فر هرکدام دو بار موفق به گلزنی شدند. برای نساجی نیز ایوب کلانتری گلزنی کرد.

در دیگر دیدارها، فولاد با یک گل در زمین آلومینیوم به برتری رسید. هوادار با یک گل ذوب آهن را شکست داد. سپاهان با دوگل از سد مس کرمان گذشت. مس رفسنجان نیز با دو گل پیکان را از پیش رو برداشت.

همچنین گل گهر سیرجان با یک گل در زمین نفت آبادان به پیروزی رسید. ملوان نیز در دیداری حساس برای دور شدن از انتهای جدول با یک گل برابر نفت مسجد سلیمان به برتری دست یافت. در آخرین دیدار این هفته نیز تراکتور با دو گل از سد استقلال تهران گذشت.

در جدول پرسپولیس با ۳۲ امتیاز صدرنشین است. سپاهان، گلگهر و استقلال نیز با ۲۷ امتیاز دوم تا چهارم هستند. گل گهر یک دیدار معوقه مقابل آلومینیوم خواهد داشت.

جدول لیگ برتر پس از باخت استقلال