یحیی بدون مهاجم تخصصی در صدر

پرسپولیس شانس اول قهرمانی نیم فصل

چهارشنبه و پنجشنبه این هفته، رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد و پرسپولیس شانس اول قهرمانی نیم فصل محسوب می شود.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، چهارشنبه و پنجشنبه این هفته، رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد و پرسپولیس شانس اول قهرمانی نیم فصل محسوب می شود.

در جدول رده بندی سرخپوشان پایتخت با ۲۹ امتیاز از ۱۴ دیدار در صدر قرار دارند و روز پنجشنبه از ساعت ۱۶ به مصاف نساجی مازندران می روند. کسب ۳ امتیاز خانگی در این دیدار به معنای قهرمانی بدون اما و اگر پرسپولیس در نیم فصل است.

پس از پرسپولیس، استقلال با ۲۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و این تیم نیز روز پنجشنبه از ساعت ۱۴ در تبریز به مصاف تراکتور می رود.

سپاهان ۲۴ امتیازی نیز روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ میزبان مس کرمان خواهد بود. گل گهر سیرجان نیز با ۱۳ بازی و ۲۴ امتیاز در رده چهارم است و با توجه به تفاضل گل خوب خود می تواند به رده های بالاتر فکر کند. شاگردان قلعه نویی روز پنجشنبه از ساعت ۱۷ در زمین نفت آبادان به میدان می روند. گل گهر یک دیدار معوقه با آلومینیوم نیز دارد.

در دیگر دیدارها، روز چهارشنبه از ساعت ۱۴ به طور همزمان، آلومینیوم و فولاد و همینطور هوادار و ذوب آهن با یکدیگر دیدار می کنند.

روز پنجشنبه نیز از ساعت ۱۴ ملوان میزبان نفت مسجد سلیمان است و از ساعت ۱۵ نیز مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم می روند.

پیروزی ملوان می تواند تا حدود زیادی خیال این تیم را راحت کند و ملوان را از  انتهای جدول دور کند.