پرسپولیس در یک قدمی قهرمانی لیگ | برد جذاب پرسپولیس و برد اقتصادی استقلال

پرسپولیس در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

به گزارش اختصاصی قلم آزاد، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر سه شنبه برگزار شد و با نتایج رقم خورده پرسپولیس در یک قدمی قهرمانی لیگ قرار گرفت.

در رقابت های شب گذشته، پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر در زمین شمس آذر قزوین ۳ بر ۱ پیروز شد و با کسب ۶۵ امتیاز در یک قدمی قهرمانی لیگ قرار گرفت تا در صورت کسب ۳ امتیاز در هفته پایانی بدون توجه به بازی استقلال، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

استقلال نیز در زمین خود با یک گل از سد گل گهر سیرجان گذشت تا با ۶۴ امتیاز چشم انتظار لغزش پرسپولیس برای ربودن جام قهرمانی در هفته پایانی باشد.

در دیدارهای حساس پایین جدول نیز ذوب آهن با نتیجه ۲ بر ۱ صنعت نفت آبادان را شکست داد تا قعرنشینی و سقوط این تیم پرطرفدار آبادانی قطعی شود.

استقلال خوزستان نیز در زمین مس رفسنجان ۳ بر ۲ پیروز شد تا امیدش برای بقا در لیگ زنده بماند. فولاد و پیکان نیز در دیداری جذاب به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. از بین تیم های استقلال خوزستان، فولاد و پیکان که به ترتیب ۲۵، ۲۶ و ۲۷ امتیاز دارند یک تیم در هفته پایانی سقوط خواهد کرد.

نساجی در دیداری جذاب با ۵ گل میزبانش هوادار را در هم کوبید و بقایش در لیگ برتر را تضمین کرد. سپاهان نیز در زمین آلومینیوم با یک گل پیروز شد تا جایگاه سوم خود را حفظ کند و تراکتور ۳ بر ۱ ملوان را از پیش رو برداشت تا دو تیم در رده های چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار بگیرند.

در مهم ترین دیدارهای هفته پایانی، شنبه شب از ساعت ۲۰، پرسپولیس میزبان مس رفسنجان خواهد بود و به طور همزمان پیکان به مصاف استقلال خواهد رفت. در دیدارهای حساس پایین جدول نیز علاوه بر پیکان که نیاز به کسب حداقل یک امتیاز در مصاف با استقلال برای تضمین بقا در لیگ دارد استقلال خوزستان در زمین خود به مصاف هوادار می رود و فولاد میهمان نساجی خواهد بود.