شکستی دیگر برای سرخپوشان رشتی؛

پرسپولیس به صدر رفت؛ سپیدرود آماده سقوط شد

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل با نتیجه سنگین 3 بر 1 مغلوب پرسپولیس شد.

حرف تازه – در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل با نتیجه سنگین ۳ بر ۱ مغلوب پرسپولیس شد.

در این دیدار شاگردان برانکو در همان نیمه نخست به ۳ گل دست یافتند و تلاش سپیدرودی ها در نیمه دوم تنها یک بار به ثمر نشست تا سال ۹۷ باصدرنشینی پرسپولیس و نزدیک شدن بیش از پیش سپیدرود به سقوط از لیگ برتر به لیگ یک به پایان برسد.

برای پرسپولیس علی علیپور در دقیقه ۱۰، احمد نورالهی در دقیقه ۳۰ و سیامک نعمتی در دقیقه ۴۰ گلزنی کردند و تک گل سپیدرود را مهرداد بایرامی در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند.

محمد غلامی نیز یک پنالتی سپیدرود را در دقیقه ۶۸ از دست داد و نتوانست دروازه رادوشوویچ را برای دومین بار باز کند.

در دیگر دیدار امروز استقلال تهران با یک گل نساجی مازندران دیگر شمالی لیگ برتر را شکست داد.

در جدول رده بندی پرسپولیس با ۴۵ امتیاز در صدر قرار دارد و استقلال با ۴۳ امتیاز دوم است. تراکتورسازی نیز با ۴۳ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده و سپاهان با یک بازی کمتر و ۴۲ امتیاز در رده چهارم ایستاده است. 

در انتهای جدول نیز استقلال خوزستان ۱۰ امتیازی است و سپیدرود با ۱۳ امتیاز در رده یکی به آخر و پانزدهم قرار گرفته است. نفت مسجد سلیمان با ۱۸ امتیاز بالاتر از سپیدرود قرار دارد.