یک مدافع جدید نیز جذب می شود

پرسپولیس به دنبال جذب قوچان نژاد

پس از محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر مهاجم تازه وارد پرسپولیس، این باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ است که در این راستا گفته می شود قوچان نژاد ملی پوش سابق ایران گزینه مدنظر گل محمدی است.

اختصاصی حرف تازه – پس از محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر مهاجم تازه وارد پرسپولیس، این باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ است که در این راستا گفته می شود قوچان نژاد ملی پوش سابق ایران گزینه مدنظر گل محمدی است.

تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از برگزاری مجدد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اقدام به جذب ۷ بازیکن جدید کرده بود حالا با وضعیتی عجیب مواجه شده است.
این باشگاه در حالی که با خریدهای جدید و تقویت نقاط ضعف خود تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود با جدایی چند بازیکن نظیر علی علیپور، مهدی ترابی، محمد نادری، شجاع خلیل زاده و محرومیت آل کثیر، امروز در قلب خط دفاع و نوک خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است. این در شرایطی است که هفت سهمیه لیگ برتری این تیم تمام شده و حق جذب بازیکن خارجی جدید نیز به باشگاه ها داده نمی شود.
در همین راستا گزارش های دریافتی حاکی از آن است رضا قوچان نژاد مهاجم گلزن و ملی پوش سابق ایران مدنظر یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس است و مسئولان باشگاه در تلاشند تا این مهاجم را جذب کنند.
در کارنامه قوچان نژاد بازی در تیم هایی چون هیرنفین و کامبور هلند، استانداردلیژ بلژیک، چارلتون انگلیس، آپوئل قبرس، سیدنی استرالیا، الکویت کویت و الوکره قطر دیده می شود و زووله هلند آخرین باشگاه او به شمار می رود.
در خط دفاعی نیز ایمان سلیمی مدافع سابق تراکتور مدنظر مسئولان باشگاه قرار دارد و با توجه به فسخ قراردادش با تراکتور تنها یک راه برای جذب او وجود دارد. سلیمی باید با یک باشگاه خارجی قرارداد ببندد و سپس با رضایت مسئولین باشگاه جدید به صورت قرضی راهی پرسپولیس شود. گفته می شود توافقات اولیه در این راستا صورت گرفته است.
از سوی دیگر به نظر می رسد محمد انصاری نیز در این باشگاه ماندگار شود.
پرسپولیس به دنبال جذب قوچان نژاد

پرسپولیس به دنبال جذب قوچان نژاد