یاران اینیستا از راهیابی به فینال بازماندند

پرسپولیس – اولسان ؛ نبرد شیرهای ایرانی و ببرهای کره ای در فینال لیگ قهرمانان آسیا

ظهر امروز دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق بین دو تیم اولسان هیوندای کره جنوبی و یسل کوبه ژاپن برگزار شد و در نهایت اولسان با برتری ۲ بر ۱ در ۱۲۰ دقیقه راهی فینال شد.

اختصاصی حرف تازه – ظهر امروز دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق بین دو تیم اولسان هیوندای کره جنوبی و یسل کوبه ژاپن برگزار شد و در نهایت اولسان با برتری ۲ بر ۱ در ۱۲۰ دقیقه راهی فینال شد.

تیم ویسل کوبه ژاپن که در این دیدار آندرس اینیستا را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت در ابتدا با گل دقیقه ۵۲ یاماگوچی از حریف قدرتمند کره ای پیش افتاد.
در ادامه ویسل موفق به ثبت گل دوم نیز شد اما ویدئو چک این گل را مردود اعلام کرد.
دقایقی بعد اما این تیم کره ای بود که با استفاده از ویدئو چک (VAR) موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
نبرد دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه گل دیگری به همراه نداشت تا به وقت های اضافه برسد.
دو تیم در دو نیمه ۱۵ دقیقه ای دیگر به مبارزه خود برای راهیابی به فینال لیگ قهرمانان ادامه دادند اما در نهایت این تیم کره ای بود که موفق شد با گل دقیقه ۱۱۹ نگرئو از روی نقطه پنالتی بازی را به سود خود به پایان برساند.
این پایان کار فرمالن و دیگر یاران اینیستا در تیم ویسل کوبه بود و بدین ترتیب نمایندگان ایران و کره جنوبی راهی فینال این رقابت ها شدند.
بدین ترتیب پرسپولیس – اولسان فینال رقابت های امسال لیگ قهرمانان آسیا را در روز ۲۹ آذر ماه در قطر برگزار خواهند کرد تا تکلیف تیم قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.
پرسپولیس - اولسان ؛ نبرد یوزهای ایرانی و ببرهای کره ای در فینال لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس – اولسان ؛ نبرد یوزهای ایرانی و ببرهای کره ای در فینال لیگ قهرمانان آسیا