مجید رجبی ویسرودی:

پرداخت معوقات کارگران شهرداری رشت اولویت دارد

حرف تازه : عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهرداری رشت باید به پرداخت معوقات کارگران پرتلاش توجه داشته باشد و این مهم را دراولویت کاری خود قرار دهد. به گزارش حرف تازه، مجید رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت کارگران شهرداری این شهر اظهار کرد: کارگران شهرداری رشت […]

حرف تازه : عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهرداری رشت باید به پرداخت معوقات کارگران پرتلاش توجه داشته باشد و این مهم را دراولویت کاری خود قرار دهد.

به گزارش حرف تازه، مجید رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت کارگران شهرداری این شهر اظهار کرد: کارگران شهرداری رشت حقوق ناچیزی دریافت می‌کنند و اگر این دریافتی‌ها با تأخیر انجام شود گذران زندگی و معیشت برای آنها با سختی زیادی همراه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق کارگران در موعد مقرر انجام شود تصریح کرد: این موضوع از هر اقدامی مهم‌تر بوده و درباره اجرایی نشدن برنامه‌های هفته رشت بنده عضو کمیسیون فرهنگی شورا نیستم و از این موضوع اطلاعات کاملی ندارم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: شنیده‌ می‌شود که شهردار به دلیل اینکه بودجه پیشنهادی برای برگزاری برنامه‌های هفته رشت در صحن کمیسیون فرهنگی کاهش یافته، از برگزاری برنامه‌های هفته رشت خودداری کرده است.

وی متذکر شد: مصوبات کمیسیون فرهنگی پیرامون برگزاری برنامه‌های هفته رشت باید در صحن علنی شورا مطرح و به رأی گذاشته شود که این کار انجام نشده و با توجه به مدت زمان باقی‌مانده تا روز رشت که از فردا انجام می‌شود، اگر مصوبات در صحن شورا مطرح می‌شد باید به فرمانداری ارسال شود و پس از تأیید فرماندار قابلیت اجرایی پیدا می‌کرد و امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که شهر رشت به سوی توسعه حرکت کند.