پرداخت دیه یک میلیارد تومانی در رشت

حرف تازه : بیمه ایران نخستین بار به یک مصدوم سانحه تصادف در گیلان بیش از یک میلیارد تومان دیه پرداخت کرد . به گزارش حرف تازه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر کل بیمه ایران در گیلان با بیان اینکه دیه مرد ۶۵ ساله ای که فروردین سال ۹۴ در یکی از […]

حرف تازه : بیمه ایران نخستین بار به یک مصدوم سانحه تصادف در گیلان بیش از یک میلیارد تومان دیه پرداخت کرد .

به گزارش حرف تازه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر کل بیمه ایران در گیلان با بیان اینکه دیه مرد ۶۵ ساله ای که فروردین سال ۹۴ در یکی از خیابان های رشت تصادف کرده بود امروز کامل پرداخت شد گفت: با توجه به اینکه این مرد پس از تصادف ، به کما رفته و تمامی اعضای بدنش از کار افتاده ، بر اساس حکم قضایی ، و تعدد دیات برای تک تک اعضای بدنش ، جمعا ۶ برابر دیه کامل یک انسان یعنی ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان به وی دیه تعلق گرفت .

حجت الله فلکیان همچنین با بیان اینکه بخشی از این دیه یعنی حدود ۴۵ میلیون تومان چهار ماه بعد از تصادف به خانواده مصدوم پرداخت شد گفت : امروز هم با ارائه چکی به مبلغ ۹۷۴ میلیون تومان تمام مبلغ دیه تعیین شده به پسر مرد مصدوم به عنوان کفیلش پرداخت شد.

وی افزود : در حال حاضر دیه یک انسان کامل در ماههای عادی سال ۱۹۰ میلیون تومان و در ماههای حرام ۲۵۳ میلیون تومان است که با توجه به گران بودن مبلغ بیمه ضرورت دارد رانندگان ، بیمه شخص ثالث خودروهایشان را جدی بگیرند .