رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای رشت مطرح کرد:

پرداخت بخشی از حقوق های معوقه در روزهای آینده

حرف تازه : رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شهرداری رشت، صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی این شهر، به ارائه توضیحاتی از اقدامات صورت گرفته در خصوص حقوق ها و بیمه های معوقه پرداخت. فاطمه شیرزاد با بیان اینکه در چند وقت اخیر تاخیرهایی در پرداخت حقوق های به حق […]

حرف تازه : رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شهرداری رشت، صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی این شهر، به ارائه توضیحاتی از اقدامات صورت گرفته در خصوص حقوق ها و بیمه های معوقه پرداخت.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه در چند وقت اخیر تاخیرهایی در پرداخت حقوق های به حق کارکنان شهرداری و بخش خصوصی آن وجود داشته است گفت : با توجه به جلسات تاکیدی که با شهردار داشتیم و با تاکید همه اعضای شورای اسلامی شهر رشت به خصوص کمیسیون بودجه، اقداماتی در این راستا صورت گرفت.

وی اظهار داشت: حقوق آبان ماه کارگران رفت و روب و فضای سبز ۵ منطقه پرداخت شده است و در دوروز گذشته در منطقه ۵ حقوق آذر ماه نیز پرداخت شد. چهار منطقه دیگر در کمتر از یک هفته حقوق آذرماه این بخش را می پردازند.

رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شهرداری رشت در خصوص بیمه ها نیز گفت: مشکل بیمه نیروهای رفت و روب و فضای سبز در ۵ منطقه رفع شده است و بیمه کارگران مشکلی ندارد. 

فاطمه شیرزاد در خصوص سایر معوقات توضیح داد: در مورد بحث ۹ ماه حقوق معوقه مربیان ورزشی سازمان فرهنگی، بازرسین تاکسیرانی، نگهبانان و نیروی انتظامی ظرف ۱۰ روز آینده بخشی از پراخت ها انجام می شود.

وی افزود: شهردار قول داده است تا بهمن ماه تمامی کسورات گذشته در حوزه حجمی و مربیان ورزشی و غیره حل شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه در بحث بیمه و همچنین حقوق های معوقه تذکر جدی داده ایم تصریح کرد: بحث تهاتر در صحن شورا مطرح شد و باید با سرعت بیشتر پیگیری شود چون بیماری خبر نمی کند.

فاطمه شیرزاد با اشاره به زحمات سیدرضا موسوی روزان در پایان گفت: ابتدا باید معوقات پرداخت شود و مدیران مناطق نیز نباید غیر از حقوق کارکنان و نیروهای حجمی در جای دیگری هزینه کنند.