با پیگیری رضا عاشری صورت گرفت؛

پرداخت اضافه کار کامل دو ماه پایانی سال به پرسنل شهرداری رشت | تلاش برای شکستن رای دیوان در خصوص کاهش عیدی کارگران شهرداری

رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با حرف تازه از پرداخت کامل اضافه کار دو ماه پایانی سال به پرسنل شهرداری رشت خبر داد.

اختصاصی حرف تازه، رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با حرف تازه از پرداخت کامل اضافه کار دو ماه پایانی سال به پرسنل شهرداری رشت خبر داد.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به رای دیوان عدالت اداری در خصوص برابر بودن عیدی کارگران و کارکنان شهرداری ها اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش از این عیدی کارگران قراردادی شهرداری دو برابر کارکنان بود اکنون در تلاش هستیم تا این رای ابطال شود.

عاشری خاطر نشان کرد: با رای صادر شده در حال حاضر کارگران شرکتی مطابق گذشته دو برابر کارکنان عیدی خواهند گرفت اما کارگران قراردادی شهرداری رشت عیدی برابر با کارکنان خواهند داشت.

وی با بیان اینکه طی ماه های اخیر با تصمیم شهردار رشت اضافه کار پرسنل کاهش یافته بود و قرار بود دو ماه پایانی نیز ۱۳۰ الی ۱۴۰ ساعت در نظر گرفته شود تصریح کرد: پیرو رای صادر شده و با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، به شهردار دستور داده شد که با توجه به کاهش عیدی کارگران قراردادی شهرداری، اضافه کار دو ماه پایانی سال به طور کامل برای تمامی پرسنل شهرداری رشت لحاظ شود تا بخشی از این مبلغ جبران گردد.