باز هم رکورد شکنی در بازار خودرو؛

پراید ۴۰ میلیون تومان را رد کرد

قیمت امروز خودروها در بازار نیز با رکورد شکنی همراه بود و برای درک شرایط موجود، کافی است بدانید که پراید هم ۴۰ میلیون تومانی شد و پژو ۴۰۵ جی ال ایکس و سمند LX به مرز ۶۰ میلیون تومان نزدیک شدند و ۲۰۶ در تیپ های ۲ و ۵ به ترتیب ۶۵ و ۷۴ میلیون تومان معامله شد.

حرف تازه – بازار خودرو باز هم شاهد افزایش عجیب و غریب قیمت خودروها بود.

افزایش قیمت خودرو و شوک های روزانه پی در پی به این بازار به حالتی در آمده است که هر لحظه احتمال افزایش چند میلیونی قیمت بیشتر خودرو ها وجود دارد و حتی خودروهایی چون پراید، ۲۰۶، پارس و سمند هم افزایش ۲ تا ۵ میلیونی را تجربه می کنند.

قیمت امروز خودروها در بازار نیز با رکورد شکنی همراه بود و برای درک شرایط موجود، کافی است بدانید که پراید هم ۴۰ میلیون تومانی شد و پژو ۴۰۵ جی ال ایکس و سمند LX به مرز ۶۰ میلیون تومان نزدیک شدند و ۲۰۶ در تیپ های ۲ و ۵ به ترتیب ۶۵ و ۷۴ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۷ دنده ای و اتومات هم به ترتیب در بازار ۹۲ و ۱۱۱ میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

این در حالی است که چانگان به ۱۳۵ و اچ سی کراس به ۸۸ و هایما s7 به ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۰۸ با اختلافی بیش از ۱۰۲ میلیون تومان نسبت به قیمت کارخانه ۲۱۷ میلیون تومان شد. پژو پارس نیز به ۷۰ میلیون تومان رسید. پارس تندر هم ۹۰ میلیون تومان را تجربه کرد.