پت و مت فرهنگی گیلان دوباره موفق به گرفتن چند ده میلیون برای اجرای یک برنامه شدند؟

حرف تازه : قبلا حرف تازه در مطلبی به فعالیت دو نفر از فعالان به ظاهر فرهنگی در عرصه رسانه اشاره نموده بود که از طریق رسانه خود قصد دریافت باج های میلیونی از مدیران فرهنگی دارند. این دو نفر بنا به مطلب منتشر شده بیشتر از آن که فرهنگ دوست و هنری باشند به دلالان […]

حرف تازه : قبلا حرف تازه در مطلبی به فعالیت دو نفر از فعالان به ظاهر فرهنگی در عرصه رسانه اشاره نموده بود که از طریق رسانه خود قصد دریافت باج های میلیونی از مدیران فرهنگی دارند. این دو نفر بنا به مطلب منتشر شده بیشتر از آن که فرهنگ دوست و هنری باشند به دلالان این عرصه شباهت دارند!
آنها در گذشته نقش انزجار آمیزی در تخریب هنرمندان هم داشتند و با دست دوستی و استفاده از زوایای پلید دوربین های اجاره ای خود علاوه بر شکستن دل های هنرمندان، دشمنان این نظام را شاد کردند.
حضور چنین اشخاص تنگ نظری در هر جای جامعه باعث از بین رفتن اعتماد و یکرنگی می شود و اخلاق را به نابودی می کشاند. جا دارد هنرمندان پاکدل و خالص شهر بیشتر از پیش مراقب حضور این افراد در جمع خود باشند آنها عاشق نیستند بلکه نقش آدم های عاشق، فرهنگی و هنر دوست را بازی می کنند.
پت و مت های وطنی با ایده درآمد زایی از عرصه فرهنگ و هنر از طریق فعالیت رسانه ای پا به این عرصه گذاشتند اما پس از مشکلاتی که ایجاد کردند خیلی زود تصمیم گرفتند برای همیشه خداحافظی کنند و حتی خداحافظی خود را رسانه ای کردند تا شاید با به درد آوردن دل مدیران بتوانند درآمدی از این راه به دست آورند که البته موفق هم شدند.
شنیده شده است این دو نفر اخیرا دوباره موفق شده اند تا با یک قرارداد و استفاده ابزاری از هنرمندان نقش دلال گونه خود را به خوبی ایفا کنند تا در بلبشو رسانه ای بالغ بر ۱۰ میلیون برای اجرای یک برنامه چند ساعته کاسب شوند.