پایان حضور تن زاده در سپیدرود

حرف تازه – ساعاتی قبل خبر پایان حضور تن زاده در سپیدرود اعلام شد. به گزارش حرف تازه، جواد تن زاده که در میانه های فصل قبل پس از مومنی و بیات به عنوان سومین مالک فصل سپیدرود معرفی شده بود در ادامه مسیر نتوانست به تعهدات خود عمل کند و قرارداد مالکیتش به دلیل عمل […]

حرف تازه – ساعاتی قبل خبر پایان حضور تن زاده در سپیدرود اعلام شد.

به گزارش حرف تازه، جواد تن زاده که در میانه های فصل قبل پس از مومنی و بیات به عنوان سومین مالک فصل سپیدرود معرفی شده بود در ادامه مسیر نتوانست به تعهدات خود عمل کند و قرارداد مالکیتش به دلیل عمل نکردن به تعهدات بر اساس بند ۶ قرار داد مذکور و با اعلام نتیجه داوری فسخ شد.

با فسخ قرارداد تن زاده از این پس میر شهاب مومنی تا تعیین تکلیف نهایی مالک سپیدرود به شمار می رود و تمرینات تیم زیر نظر سهیل حق شناس از روز پنجشنبه با حضور بازیکنان فعلی آغاز خواهد شد.

شهاب مومنی نیز از اتمام کار انتقال باشگاه به مالکین جدید و واگذاری سهام سپیدرود خبر داد.

شایان ذکر است تا امروز با وجود فعالیت گسترده تیم های لیگ برتری در نقل و انتقالات، سپیدرود هیچ بازیکنی را جذب نکرده است و ضمن از دست دادن زمان، بازیکنانی چون سام کن، میرجوان و غلامی را نیز از دست داده است. هرچند به نظر می رسد با رفتن تن زاده، بازیکنانی چون حسین کعبی و محمد غلامی ممکن است به تمرینات تیم بازگردند. 

همچنین علی کریمی سرمربی فصل پیش سپیدرود نیز چند روز قبل با این باشگاه تسویه کرد و با توجه به آغاز تمرینات زیر نظر سهیل حق شناس احتمالا مالکین جدید قصد همکاری با دست نشان را نیز ندارند.

بدین ترتیب باید گفت سپیدرود در وضعیت نگران کننده ای به سر می برد که امیدواریم هرچه سریعتر این مسائل به پایان برسد.