اتفاقات شرم آور دیدار آخر تیم ملی

پاشیدن اسپری فلفل به صورت دختران علاقه مند به ورود به ورزشگاه مشهد! + واکنش دو نماینده

به صورت برخی دختران و زنانی که می خواستند برای تماشای مسابقه ایران و لبنان به ورزشگاه بروند اسپری فلفل پاشیدند!

اختصاصی حرف تازه، روز گذشته همزمان با برگزاری دیدار تیم های ملی ایران و لبنان در روز پایانی رقابت های انتخابی جام جهانی اتفاقات تلخی در مشهد رخ داد.

در این روز علاوه بر اینکه اجازه ورود به بانوانی که اقدام به تهیه بلیت کرده بودند داده نشد وقتی از حق خود دفاع کردند و به وضعیت موجود معترض بودند با برخی از آنها با گاز اشک آور و اسپری فلفل برخورد شد.

هنوز مشخص نیست این اقدامات تاسف بار از سوی نهاد خاصی بوده یا اینکه افراد خودسر چنین برخوردهایی داشته اند اما آنچه مسلم است فیفا باید نظارت دقیق تری بر رفتارهای تبعیض آمیز در ورود هواداران فوتبال به ورزشگاه های ایران داشته باشد و شاید این اقدامات نسنجیده و شرم آور موجب جرایم و حتی محرومیت هایی برای تیم ملی فوتبال کشورمان شود.

شایان ذکر است در پایان این دیدار که با دو گل به سود ایران به پایان رسید و منجر به صدر نشینی ایران در گروه شد، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان سخنانی را در دفاع از حضور بانوان بیان کرد که در کمال تعجب توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سانسور شد! از روز گذشته قسمت های سانسور شده صحبت های جهانبخش در فضای مجازی دست به دست می چرخد.

رفتارهای افراطی عده ای منجر به واکنش برخی چهره ها نیز شد وعلی مطهری و دو تن از نمایندگان یعنی مجتبی توانگر و جلال رشیدی کوچی در توییتر به آنها واکنش نشان دادند که مشاهده می کنید: