شهردار گزارش جامع و مکتوب ارائه خواهد کرد

پاسخ های حاج محمدی درخصوص مناقصه کودآلی تعدادی از اعضای شورا را قانع نکرد؟

با برگزاری جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر رشت شنیده شده پاسخ های حاج محمدی در خصوص مناقصه کودآلی تعدادی از اعضای شورا را قانع نکرده است!

اختصاصی حرف تازه – روز شنبه تحریریه این پایگاه خبری اعلام کرد ۸ عضو شورای اسلامی شهر رشت خواستار برگزاری جلسه فوق العاده برای حضور ناصر حاج محمدی شهردار رشت در صحن و شفاف سازی ابهامات پیرامون مناقصه کارخانه کودآلی شهرداری رشت شدند. حال با برگزاری این جلسه و شنیده هایی از تعیین مهلت زمانی برای ارائه پاسخ های مکتوب و مستند شهردار، باید پرسید آیا پاسخ های حاج محمدی در خصوص مناقصه کودآلی تعدادی از اعضای شورا را قانع نکرده است؟!

این جلسه عصر یکشنبه برگزار شد و بر اساس گزارش های دریافتی و غیررسمی، ظاهرا تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت از پاسخ های شهردار قانع نشدند.

بر اساس همین شنیده ها، قرار است ناصر حاج محمدی گزارشی جامع، مستند و مکتوب از روند برگزاری این مناقصه در جهت شفاف سازی موضوع به پارلمان محلی و کمیسیون های مربوطه ارائه نماید.

این در حالی است که شنیده می شود فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت پس از حواشی به وجود آمده از مسئولیت خود استعفا داده است اما در خصوص علت اصلی این استعفا خبری قطعی و رسمی موجود نیست.

گزارش تکمیلی در خصوص جزییات بیشتر این جلسه شورا و پاسخ های مجموعه شهرداری و همچنین شورای اسلامی شهر رشت به زودی منتشر خواهد شد.

هنوز این گزارش خبری، به تایید رسمی مدیران شهری از جمله شهردار و اعضای شورا نرسیده است.

تکمیلی:

 پورتال شورای شهررشت در خصوص این جلسه نوشت: یکصد و چهلمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با دستور جلسه بررسی مناقصه برگزار شده در تامین تجهیزات و راه اندازی خطوط ۳ و ۴ کارخانه کود آلی گیلان، برگزار شد.

در پایان این جلسه مقرر گردید جهت بررسی هرچه بیشتر و تخصصی این مناقصه، به صورت لایحه به سه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی، عمران و توسعه شهری و همچنین بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت ارجاع داده شود.

گفتنیست، در این جلسه ناصر حاج محمدی به همراه چند تن از مدیران شهرداری جهت بررسی در صحن شورا حاضر شدند.


بیشتر بخوانید:

جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با درخواست ۸ عضو عصر یکشنبه برگزار می شود

استعفای فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت


پاسخ های حاج محمدی در خصوص مناقصه کودآلی

پاسخ های حاج محمدی در خصوص مناقصه کودآلی