بیانیه سپاس باشگاه سپیدرود :

و امروز سپیدرود در گوش زمان ماندگار شد

تی تی خبر (حرف تازه) : فرخنده باد شعبان، این واژه پنج حرفی شگفتنی که پنج گلبرگ‌ حسین(ع)، عباس(ع)، سجاد(ع)، اکبر(ع) و مهدی(عج) دارد. فرّخ و میمون باد ماهی که کلید بهشت است و رستگاری. مبارک باد شعبان رمضان آور. این ماه بر شیفتگان شوریده ی خانواده خدا، مبارک ترین باد. و مبارک باد صعود سرخ […]

تی تی خبر (حرف تازه) : فرخنده باد شعبان، این واژه پنج حرفی شگفتنی که پنج گلبرگ‌ حسین(ع)، عباس(ع)، سجاد(ع)، اکبر(ع) و مهدی(عج) دارد.

فرّخ و میمون باد ماهی که کلید بهشت است و رستگاری.

مبارک باد شعبان رمضان آور. این ماه بر شیفتگان شوریده ی خانواده خدا، مبارک ترین باد.

و مبارک باد صعود سرخ قامتان سرافراز رود همیشه جاری شمال؛ سپیدرود قهرمان.

این پیروزی غرور آفرین را به کادر مربیان و بازیکنان غیور و ایثارگر ارتش سرخ، هواداران متعصب و وفادار روزهای سخت و پرنشیب، آقای دکتر نجفی استاندار محترم، استاد راهنما مدیرکل محترم ورزش و جوانان، هیئت محترم فوتبال گیلان، آقای دکتر منتظری ریاست محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت، اعضای شورای شهر و شهردار محترم کلان شهر رشت، نمایندگان محترم رشت در مجلس شورای اسلامی و همه کسانی که با حمایت های مادی و معنوی خود، بسترهای صعود سپیدرود را به لیگ یک فراهم ساختند، خجسته باش می گوییم.

سپیدرود عزیز، تو ای زیبای بوستان فوتبال گیلان، از مهر و سرخی وجودت، پر طراوت تر از همیشه، وجودمان را طراوت می بخشی تا ما نیز با پرورش استعداد و اندیشه امان و بالا بردن قابلیت ها و ظرفیت های خویش، خردمندانه در فوتبال ایران نقش آفرین شویم و ما امروز به شکرانه این همه نعمت، خداوند بزرگ را سپاس بیکران می گوییم که مهرت را در وجود ما به ودیعت گذاشت تا اخلاق و انسانیت و جوانمردی را در وادی ورزش، معنا بخشیم.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت