سخنگوی شورای شهر رشت:

وعده های پوشالی آمریکا قابل اطمینان نیست

حرف تازه : سخنگوی شورای شهر رشت گفت: وعده های پوشالی آمریکا به هیچ وجه قابل اطمینان نبوده و هرچه که فریاد داریم باید بر سر آمریکا بکشیم . فاطمه شیرزاد در گفتگو با خبرنگار حرف تازه، ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم به ویژه رزمندگان و چهره های ایثار و فداکاری در حماسه […]

حرف تازه : سخنگوی شورای شهر رشت گفت: وعده های پوشالی آمریکا به هیچ وجه قابل اطمینان نبوده و هرچه که فریاد داریم باید بر سر آمریکا بکشیم .

فاطمه شیرزاد در گفتگو با خبرنگار حرف تازه، ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم به ویژه رزمندگان و چهره های ایثار و فداکاری در حماسه پرشور سیزده آبان اظهار کرد: امروز روز نشان دادن اقتدار و عزت مردم سربلند ایران است و به این همه عزت و مردانگی و حضور پرشور افتخار می کنیم.

وی گفت: دانش آموزان ما در روز استکبار جهانی نشان دادند که درکنار دانشجویان خط امام (ره) حضور بسیار خوبی دارند و دنیا باید بداند وآگاه باشد که وحدت و همدلی های سربازان ولایت فقیه که تاکنون در تمام دنیا به نمایش گذاشته شده همچنان ادامه خواهد داشت.

سخنگوی شورای شهر رشت یاد و خاطره حسین فهمیده را گرامی داشت و بنا به فرموده معمارکبیر انقلاب، وی را رهبر کوچک خواند و خاطرنشان کرد: جایگاه این رهبر کوچک در جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است.

شیرزاد همچنین با اشاره به فتنه هایی که کشورهای استکبار ستیزی همچون آمریکا، انگلیس ،اسرائیل غاصب و عربستان سعودی در حوادثی مانند فاجعه منا ایجاد می کنند گفت: این دولت ها به طور واقعی وعینی نشان دادند که نمی توانند متولی خانه خدا باشند.

وی با تاکید براینکه این جایگاه بسیار بزرگ هرچه زودتر باید به اسلام و به ایران عزیز تحویل شود تصریح کرد: رژیم مستکبر آل سعود، اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار و فتنه انگیز هیچ جایگاهی در میان مردم نداشته ومردم ایران توانستند یکبار دیگر با اتحاد و وحدت ، این همه اقتدار را حتی بعد از گذشت سالیانی متمادی با راهپیمایی های خود به نمایش بگذارند.

سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به رهنمود های رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه آمریکا به هیچ وجه قابل اطمینان نیست بیان داشت: آمریکا در بیشتر کشورهای جهان فتنه انگیزی می کند و چهره اصلی این ملت جهانخوار به همه مردم جهان نشان داده شده است.

شیرزاد در پایان افزود: وعده های پوشالی آمریکا به هیچ وجه قابل اطمینان نبوده و هرچه که فریاد داریم باید بر سر آمریکا بکشیم .