توضیحات حامد عبدالهی عضو شورای شهر رشت در خصوص کمک به سپیدرود و داماش؛

وظیفه مااست که به هر دو تیم به تناسب موقعیتشان در لیگ و جدول کمک کنیم

حرف تازه – حامد عبدالهی عضو شورای شهر رشت در خصوص حواشی ایجاد شده در فضای مجازی در خصوص موضوع کمک به تیم های سپیدرود و داماش توضیحاتی ارائه داد. عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی پس از پایان جلسه شورا، گفت: در این مطالب آمده […]

حرف تازه – حامد عبدالهی عضو شورای شهر رشت در خصوص حواشی ایجاد شده در فضای مجازی در خصوص موضوع کمک به تیم های سپیدرود و داماش توضیحاتی ارائه داد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی پس از پایان جلسه شورا، گفت: در این مطالب آمده بود که حامد عبدالهی مخالف کمک به سپیدرود و داماش است در صورتیکه بنده با دو فوریت این طرح مخالف بودم و دلیل داشته ام.

حامد عبدالهی در ادامه گفت: به تیم سپیدرود که تا کنون به بازی ششم و هفتم خود رسیده است و بدهی و معوقاتی دارد باید یک میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک شود و به تیم داماش که تا کنون هیچ بازی انجام نداده یک میلیارد تومان؟ بنده با این موضوع مشکل داشتم.

وی افزود: تیم لیگ برتری سپیدرود برای تثبیت خود در جدول حداقل به ده میلیارد تومان پول نیاز دارد و این رقم هفت یا هشت برابر هزینه های تیم دسته دومی است. چرا باید سپیدرود یک و نیم میلیارد بگیرد و داماش یک میلیارد؟

عبدالهی با اشاره به اینکه شرایط شهرداری بسیار نامناسب است تصریح کرد: سه ماه حقوق معوقه پرسنل داریم و فرزندان پرسنل شهرداری برای ثبت نام مدرسه و خرید لوازم التحریر و پوشاک نیازمند حمایت هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه برخی همکاران شهرداری در مضیقه هستند اظهارداشت: اولویت در ابتدا همکاران شهرداری هستند و بعد سپیدرود است که همه ما خاطرات فراوانی با این تیم داریم. آرزو داشتیم بازی دوستانی مثل اردشیر یعقوب زاده، حجت طاهری و ایرج خوالی را ببینیم. سهیل حق شناس که از دوستان دوران کودکی من هست با دیدگاه و تفکرات من در مورد ورزش به خوبی آشنااست. بعد چطور می شود حامد عبدالهی مخالف باشد و دیگران موافق این موضوع باشند؟ و پس از آن داماش است.

حامد عبدالهی در پایان گفت: وظیفه مااست که به هر دو تیم کمک کنیم ولی هر کدام به اندازه موقعیتی که در جدول و لیگ دارند باید کمک شوند.