مظفر نیکومنش نودهی مطرح کرد:

وضعیت مالی شهرداری رشت نابسامان است/ برخی مدیران هم ضعیفند هم تلاش می کنند وضعیت را آشفته نشان دهند

حرف تازه – یک صد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به صورت غیر علنی صبح یکشنبه با حضور جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد. در بخشی از جلسه مظفر نیکومنش از پیگیریهای سرپرست در برون رفت از مشکلات فعلی تقدیر کرد و گفت: برخی مدیران فعلی هم ضعیف […]

حرف تازه – یک صد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به صورت غیر علنی صبح یکشنبه با حضور جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد.

در بخشی از جلسه مظفر نیکومنش از پیگیریهای سرپرست در برون رفت از مشکلات فعلی تقدیر کرد و گفت: برخی مدیران فعلی هم ضعیف هستند و هم همسو با سرپرست عمل نمی کنند و نه تنها با سرپرست کمک نمی کنند بلکه تلاش می کنند وضعیت را به گونه ای پیش ببرند که وضعیت شهرداری را آشفته نشان دهند. برخی مدیران مناطق شهرداری بسیار ضعیف هستند برخی از آنها را هم به شهردار قبلی تذکر داده بودیم که توانمند نیستند. از افراد با تجربه و کارامد استفاده کنید تا بتوان توسعه و پیشرفت را دید.

عضو شورا بر پرهیز از آغاز به پروژه های جدید تاکید کرد و گفت: برخی پروژه هایی که قرارداد بسته شده و ضروری نیست متوقف کنید. وضعیت مالی شهرداری بسیار نابسامان است.

وی بر پرداخت به موقع  حقوق معوقه کارکنان هم تاکید کرد و تصریح کرد: لیست برای تغییر وضعیت، به استانداری داده شده برای اعضای شورا مشکل ساز شده و شهروندان فکر می کنند که شهرداری در حال جذب نیروی جدید است لازم است در این زمینه مصاحبه رسانه ای داشته باشید.

شورای اسلامی شهر رشت