امام جمعه رشت:

وضعیت خیابان‌های شهر مایه سرافکندگی مسئولان است

حرف تازه – امام جمعه رشت با اشاره به وضعیت شهر در ایام عیدنوروز و ورود مسافران، گفت: وضعیت خیابان‌های شهر مایه سرافکندگی مسئولان می شود. آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی (ره) با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: رفتار […]

حرف تازه – امام جمعه رشت با اشاره به وضعیت شهر در ایام عیدنوروز و ورود مسافران، گفت: وضعیت خیابان‌های شهر مایه سرافکندگی مسئولان می شود.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی (ره) با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: رفتار دختر رسول خدا (ص) الگو و اسوه برای بانوان جامعه است.

وی با تأکید بر الگوبرداری از زندگی و روابط حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین(ع)، گفت: رفتار نادرست همسران در جامعه امروزی منجر به متلاشی شدن خانواده ها شده است.

امام جمعه رشت با اشاره به افزایش آمار طلاق، بیان کرد: در ایران از هر پنج ازدواج یکی به طلاق ختم می‌شود.

قربانی با بیان اینکه اسلام حامی کانون گرم خانواده و زندگی مشترک و زناشویی است، گفت: در اسلام هم برای زنان و هم برای مردان تکالیفی وضع شده است و مردان و زنان باید در تشکیل خانواده هم کف هم باشند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن عید نوروز از مردم و کسانی که تمکن مالی دارند خواست از نیازمندان دستگیری کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرارسیدن هفته منابع طبیعی به وضعیت بد محیط زیست اشاره کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت رودخانه های رشت از جمله گوهررود و زرجوب شد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهر در ایام عیدنوروز و ورود مسافران، تصریح کرد: وضعیت خیابان‌های شهر مایه سرافکندگی مسئولان است.

قربانی در ادامه تصریح کرد: دولت هر چه سریعتر خسارت برف در گیلان را پرداخت کند.

امام جمعه رشت در ادامه به وضعیت کشور آذربایجان و عملکرد الهام علی‌اف اشاره کرد و گفت: یک مسجد با نام فاطمه(س) در آذربایجان تعطیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارهایی که رییس جمهور آذربایجان اخیرا انجام می دهد الهام گرفته از رژیم صهیونیستی است و این در حالی است که ۸۰ درصد مردم این کشور شیعه هستند.

منبع : کاسپین