آیا حاجی پور با استعفا از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند؟

وضعیت بلاتکلیف قرارداد رانندگان استیجاری با تعاونی شهرداری و وعده های ناتمام

رانندگان استیجاری شورا و شهرداری رشت همچنان چشم انتظار تبدیل وضعیت و رفع مشکلاتشان از سوی مدیران شهری و اعضای شورا هستند اما قرارداد آنها با تعاونی شهرداری همچنان در وضعیت بلاتکلیف قرار دارد.

اختصاصی حرف تازه – رانندگان استیجاری شورا و شهرداری رشت همچنان چشم انتظار تبدیل وضعیت و رفع مشکلاتشان از سوی مدیران شهری و اعضای شورا هستند اما قرارداد آنها با تعاونی شهرداری همچنان در وضعیت بلاتکلیف قرار قرارداددارد.

شورا و شهرداری رشت از مدتها قبل مساله تبدیل وضعیت و قرارداد رانندگان استیجاری با شرکت تعاونی را در دستور کار قرار داد اما تا همین امروز این امر محقق نشده است.

این در حالی است که کمیسیون حل اختلاف استانداری موافقت خود را برای امضای قرارداد راننده های استیجاری با مجموعه تعاونی شهرداری اعلام کرده است و این مساله اواخر فروردین ماه سال جاری از سوی برخی اعضای شورا در رسانه ها منتشر شده است.

نقل قولی از اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در رسانه ها منتشر شده که او حدود ۱۰ روز قبل با انتقاد از حل نشدن مشکل رانندگان استیجاری برای قرارداد با شرکت تعاونی شهرداری، خواستار رفع مشکل همکاران این حوزه شده است.

حال برخی از رانندگان استیجاری این مجموعه که نخواستند نامشان فاش شود در گفتگو با حرف تازه، از وضعیت بلاتکلیف خود سخن گفته اند و خواستار عقد قرارداد با شرکت تعاونی شهرداری هستند.

مشخص نیست این وعده های مسئولین شهری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و مجموعه شورا و شهرداری رشت چه زمانی در خصوص تعیین تکلیف رسمی این افراد اقدام خواهد کرد؟

جالب آن که گفته می شود اسماعیل حاجی پور به عنوان رئیس شورا، امروز استعفای خود را بار دیگر در دستور کار جلسه شورا قرار داده است! انتظار می رود عضو کهنه کار شورای اسلامی شهر رشت تا آخرین لحظه در جایگاه ریاست شورا پیگیر مشکلات اینچنینی باشد و گره ای از مشکلات اقشار مختلف بگشاید. در غیر اینصورت شاید برای برخی افراد این احساس و تفکر به وجود بیاید که او قصد دارد به دلیل ضعف های آشکار موجود در مجموعه مدیریت شهری و افزایش انتقادات و فشار ها از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند!

به گزارش حرف تازه، پیش از این برخی اعضای شورا نسبت به وضعیت بلاتکلیف قرارداد رانندگان استیجاری که فشارهای وارد شده ناشی از آن منجر به سکته یکی از رانندگان طی روزهای گذشته شده بود به شدت انتقاد کردند و با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در فرمانداری رشت و استانداری گیلان، خواستار اقدام به موقع و مناسب از سوی مجموعه مدیریت شهری رشت و رفع مشکل این قشر شدند اما حالا گفته می شود باز هم مجموعه مدیریت شهری رشت قصد دارد به جای تحقق این وعده قدیمی، روش دیگری را برای رانندگان در نظر بگیرد.

وضعیت بلاتکلیف قرارداد رانندگان استیجاری