رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای رشت:

وضعیت املاک تهاتری شهرداری رشت شفاف‌سازی شود

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: تعداد ۷۹ صورت‌جلسه در خصوص تهاترهای انجام‌شده در شهرداری رشت از سال‌های ۹۴ تابه امروز وجود دارد که باید در خصوص آن‌ها شفاف‌سازی صورت بگیرد. سید امیرحسین علوی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت اظهار کرد: متأسفانه برای املاک تهاتر شده در […]

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: تعداد ۷۹ صورت‌جلسه در خصوص تهاترهای انجام‌شده در شهرداری رشت از سال‌های ۹۴ تابه امروز وجود دارد که باید در خصوص آن‌ها شفاف‌سازی صورت بگیرد.

سید امیرحسین علوی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت اظهار کرد: متأسفانه برای املاک تهاتر شده در شهرداری رشت هیچ‌گونه برنامه‌ای وجود ندارد و این ضعف بزرگی است که باید برطرف شود.

وی افزود: در سال ۹۶ سه مورد تهاتر در شهرداری رشت انجام‌شده است و بر اساس مصوبه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت هیچ‌کدام از املاک شهرداری رشت اعم از تهاتر شده یا املاک قدیمی بدون مصوبه شورا نباید جهت استفاده موقت در اختیار فرد یا افراد قرار داده شود.

علوی خواستار ارائه لیست بدهی‌های شهرداری مرکز و شهرداری‌های مناطق رشت به کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت شد و تصریح کرد:  واحد مالی شهرداری رشت موظف است طراز مالی شهرداری رشت را آماده و به اطلاع اعضای کمیسیون برساند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه شهرداری در انجام تهاتر دقت لازم را داشته باشد گفت: به نظر می‌آید که بعضی از املاک تهاتری شرایط مناسبی ندارند و باید با دقت بیشتری این کار انجام می‌شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی رشت با اشاره به ضوابط تشویقی در حوزه ساخت‌وساز افزود: سیاست شورا حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در بخش ساخت‌وساز می‌باشد.

علوی تصریح کرد: شورای رشت با تقسیط تخلفات ساختمانی سعی دارد با افرادی ‌که به لحاظ مالی در شرایط مناسبی به‌منظور پرداخت جرائم ساختمانی قرار ندارد مساعدت نماید.

فارس