واکنش فرهام زاهد به اتفاقات اخیر شهرداری رشت؛

ورود رسانه ها به منافع عمومی ولنگاری نیست

حرف تازه – فرهام زاهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. فرهام زاهد با اشاره به رسانه ای شدن برخی مکاتبات مدیران شهرداری، تصریح کرد: قطعا این اتفاق تاثیرات منفی به دنبال خواهدداشت اما به شفافیت عملکرد مدیران کمک خواهد کرد و مدیران باید بدانند در […]

حرف تازه – فرهام زاهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

فرهام زاهد با اشاره به رسانه ای شدن برخی مکاتبات مدیران شهرداری، تصریح کرد: قطعا این اتفاق تاثیرات منفی به دنبال خواهدداشت اما به شفافیت عملکرد مدیران کمک خواهد کرد و مدیران باید بدانند در نمای شیشه ای قرار گرفته اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت ضمن عذرخواهی از مردم بابت این اتفاقات تصریح کرد: امیدوارم با همراهی همکاران شورا مانع از تکرار چنین حرکاتی شویم و در راستای شفافیت عملکرد مسئولان گام برداریم.

فرهام زاهد از عملکرد شفاف رسانه ها تقدیر کرد و افزود: نگاه مسئولان باید حمایت از شفاف سازی رسانه ای باشد و ورود رسانه ها به منافع عمومی، ولنگاری نیست.

وی پیش از این نیز در جلسه اخیر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده بود و طی سخنانی اظهارداشت: در رشت به اندازه کافی مشکلات داریم. چطور می شود یک نفر به خودش نامه بزند و پاراف کند؟ کدام فیلم را برای ما بازی کرد؟ چه اتفاقی برای ما افتاده است؟ چگونه باید با سرپرست سابق برخورد کنیم؟

فرهام زاهد در بخش دیگری از سخنان خود گفته بود : خواهش من تذکرات جدی به حرکات اینچنینی است و عاجزانه خواهش می کنم جلوی این حرکات گرفته شود. این عکس ها از وین و امریکا و آلمان در تلگرام برای من می آید. ما در مسائلی که مایه فخر و مباهات بود اولین و زبانزد بودیم و امروز سوژه طنز “بی قانون” و شبکه های مجازی می شویم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در آن جلسه با اشاره به مصاحبه تلویزیونی سرپرست سابق شهرداری رشت تصریح کرد: آش نخورده و دهان سوخته و مصاحبه تلویزیونی در این شرایط چه معنایی دارد؟ مجموعه شهرداری کارکنان توانمندی دارد نباید بگذاریم یک بزرگواری که اتفاقا منشا خدمات خیر هم بوده امروز با یک حرکت اشتباه همه را زیر سوال ببرد.  رشتی بودن از بزرگترهای ما با افتخار به ما رسیده است باید امانتدار خوبی برای رشت باشیم.