در حاشیه ورزش صبحگاهی پارک قدس رشت مطرح شد؛

ورزش صبحگاهی در پیاده راه فرهنگی رشت در آینده ای نزدیک

تی تی خبر (حرف تازه) : صبح امروز و در سومین روز از هفته سلامت، برنامه ورزش صبحگاهی در پارک قدس رشت جنب عمارت کلاه فرنگی به همت مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری رشت ، کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت و  کارگروه ورزش شهرداری […]

تی تی خبر (حرف تازه) : صبح امروز و در سومین روز از هفته سلامت، برنامه ورزش صبحگاهی در پارک قدس رشت جنب عمارت کلاه فرنگی به همت مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری رشت ، کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت و  کارگروه ورزش شهرداری رشت برگزار شد.

 
شرکت کنندگان حاضر در این برنامه که از رده های سنی مختلف حضور داشتند پس از پیاده روی و دویدن در پارک قدس شهر رشت، حدود ۳۰ دقیقه به انجام حرکات ورزشی مشغول بودند.
 

در پایان این برنامه سوگند نامه ای قرائت شد که متن آن به شرح ذیل است :

به نام خداوند بخشنده مهربان

اینک همه ما ، با تکیه بر خداوند سبحان و احترام به اصول و ارزش های انسانی متعهد می شویم نسبت به سلامتی و تندرستی شهروندانمان کوشا و پرتلاش باشیم. اصول و رفتار نیکو در ورزش را رعایت فرماییم و در چارچوب قوانین شهروندی گام نهیم. خداوندا ما را یاری فرما تا نسبت به انجام تمام وظایفمان موفق باشیم.

پویا صالحی نیز با بیان اینکه رویکرد ما در چنین برنامه هایی تندرستی و سلامتی است گفت : مجری این برنامه انجمن نخبگان ورزشی استان زیر نظر سازمان های مردم نهاد وزارت کشور، کارگروه ورزش شهرداری رشت و مجموعه توسعه ورزش شهری بودند.

عضو هیات رییسه ورزش های هوایی استان با اعلام این خبر که  این برنامه ششمین هفته برگزاری خود را پشت سر گذاشت افزود: برنامه های ورزش صبحگاهی و همگانی از اول خرداد ماه با عنوان بخش تابستانه به صورت سه جلسه در هفته، بر اساس پروتکل های برنامه ریزی شده توسط کارشناسان ورزشی با همکاری دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد و رده سنی خاصی مد نظر ما نیست.  قصد داریم همه طیف ها را در بر بگیریم. در بحث کودکان و نونهالان هدایت و استعداد یابی و در بحث سالمندان حمایت را خواهیم داشت.

 

مشاور عالی انجمن ورزش های هوایی استان در پایان گفت : به دنبال این هستیم که مجموعه ما به بیش از هزار نفر برسد و هر جمعه در پیاده راه فرهنگی رشت این اجتماع را داشته باشیم.

مهدی رشاد سرپرست هیات ورزش های همگانی شهرستان رشت نیز در این برنامه با بیان اینکه نیاز به نشاط و همدلی بیشتر میان مردم و ورزشکاران وجود دارد گفت : امروز به طور اتفاقی در خدمت شما هستم و امیدوارم از هفته های بعد با همکاری هیات ورزش های همگانی این کمیت را افزایش دهیم و ما هم در هیات ورزش های همگانی هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد تا جامعه و شهرستانی به دور از هرگونه بیماریهای رایج داشته باشیم .