وحید حسنی پور حضورش در انتخابات آتی شورای اسلامی شهر رشت را تکذیب کرد؛

ورزشی هستم؛ سیاسی نیستم

حرف تازه : وحید حسنی پور حضورش در انتخابات آتی شورای اسلامی شهر رشت را تکذیب کرد. رئیس هیئت کاراته شهرستان رشت که از قهرمانان نام آشنای کاراته ایران به شمار می رود در گفتگوی اختصاصی با حرف تازه با بیان اینکه ورزشی هستم و سیاسی نیستم گفت: من هم این مسائل را شنیده ام؛ […]

حرف تازه : وحید حسنی پور حضورش در انتخابات آتی شورای اسلامی شهر رشت را تکذیب کرد.

رئیس هیئت کاراته شهرستان رشت که از قهرمانان نام آشنای کاراته ایران به شمار می رود در گفتگوی اختصاصی با حرف تازه با بیان اینکه ورزشی هستم و سیاسی نیستم گفت: من هم این مسائل را شنیده ام؛ نمی دانم از کجا و یا از طریق چه کسانی این صحبت ها مطرح شده است. به دنبال کاندیداتوری در شورای اسلامی شهر رشت نیستم.

وحید حسنی پور با اعلام اینکه هدف اصلی من در سال جاری حضور در تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا است افزود: علاوه بر حضور در تیم ملی به دنبال آن هستم با ارائه پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی خودم را در مقطع دکترا ادامه بدهم.

وی همچنین به حضور در هیئت کاراته شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: به دنبال آن هستم تا در هیئت کاراته رشت فردی مثمر ثمر باشم و به کاراته کمک کنم تا سهم بیشتری از تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشیم.

وحید حسنی پور با تاکید بر ضرورت کشف استعدادهای کاراته در رشت و بازدید از باشگاه های مختلف شهرستان رشت تصریح کرد: از آنجا که کاراته المپیکی شده است و ایران در المپیک ۲۰۲۰ سه نماینده خواهد داشت؛ باید با کشف استعدادهای کاراته در رشت حداقل بتوانیم یکی از آن سه نفر را از استان گیلان معرفی کنیم تا به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کاراته در آن میادین قدم برداریم و به امید خدا بعد از سالها مدالی از المپیک برای استان گیلان به ارمغان بیاوریم.