وحشت رسانه های انحرافی از اتحاد در یک لیست

حرف تازه : در حالیکه تنها چند ساعت به آغاز انتخابات هفتم اسفند باقی مانده بود، برخی از رسانه های انحرافی و تلگرامی با انتشار لیست حمایتی جعلی سعی در ایجاد شکاف میان یکی از جناح های سیاسی را داشتند. در شرایطی که از چند روز پیش لیست این جناح سیاسی صراحتا اعلام و بنرهای حمایتی […]

حرف تازه : در حالیکه تنها چند ساعت به آغاز انتخابات هفتم اسفند باقی مانده بود، برخی از رسانه های انحرافی و تلگرامی با انتشار لیست حمایتی جعلی سعی در ایجاد شکاف میان یکی از جناح های سیاسی را داشتند.

در شرایطی که از چند روز پیش لیست این جناح سیاسی صراحتا اعلام و بنرهای حمایتی نیز در سطح شهر نصب شده بود و در مصاحبه های بزرگان این جناح نیز وحدت مثال زدنی به چشم می خورد تنها چند ساعت پیش از انتخابات برخی گروه های تلگرامی مدعی به نزدیکی با جناح مقابل که سراسر وحشت از شکست داشتند با بهره برداری از صحبت های یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده سعی در مخدوش نمودن چهره آن کاندیدا و ایجاد شکاف میان جناح سیاسی مقابل را داشتند.

این اقدام سرانجام با هوشیاری رسانه های اخلاق مدار نافرجام ماند و دست این گروه های تلگرامی انحرافی رو شد.

حرف تازه ضمن تقبیح این عمل ناجوانمردانه و به دور از اخلاق، از آنجا که رعایت اخلاق حرفه ای را سرلوحه کار خویش قرار داده است از نام بردن و موشکافی بیشتر این موضوع با توجه به برگزاری انتخابات معذور است و به زودی و در فرصتی مناسب به موشکافی این رفتار ناپسند خواهد پرداخت.

حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را به مقام معظم رهبری و تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک می گوییم و این حضور را مزد رفتار صادقانه مسئولین با مردم می دانیم.