واکنش محمد قهرمانی چابک به مقایسه زارع با استاندار اسبق گیلان از سوی حاجی پور

محمد قهرمانی چابک نوشت: البته بیراه هم نگفتید جناب حاجی پور. آقای زارع خیلی از مردم را در یک سال گذشته یاد قهرمانی چابک انداخت. فقط یاد فرق های این دو.

اختصاصی حرف تازه – اسماعیل حاجی پور این روزها به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رشت حاشیه های بسیاری را رقم زده است.

حاجی پور که طی روزهای اخیر از سوی تعدادی از همکاران شورایی خود متهم به عدم رعایت قوانین در راستای برگزاری جلسات و عدم رعایت حد نصاب شده بود؛ حالا با مقایسه اخیرش، موجب تعجب فرزند استاندار فقید و محبوب گیلان شده تا حاشیه جدیدی رقم بخورد.

برای گیلانی ها کمتر شخصیت سیاسی در این استان وجود دارد که بتوان او را با روح الله قهرمانی چابک مقایسه کرد. او از معدود چهره های محبوب و مردمی در میان مسئولین سالهای اخیر استان بوده است. بعد از مدتها مصطفی سالاری استاندار سابق گیلان تلاشهایی را انجام داد و برخی به دنبال قهرمانی سازی از او بودند اما زارع و اطرافیانش حتی همان تلاشها را نیز از خود نشان نداده اند. 

حالا اسماعیل حاجی پور خطاب به ارسلان زارع، گفته است که جنابعالی بنده را به یاد مرحوم قهرمانی چابک می‌اندازید! شاید حتی خود اسماعیل حاجی پور هم نتواند یک اتفاق بسیار ویژه و ماندگار از دوران استانداری زارع مثال بزند اما هرچه هست با دیدن زارع و شاید برای جلب توجه بیشتر او، چنین صحبتی را مطرح کرده که بسیاری از مردم را به تعجب واداشته است.

محمد قهرمانی چابک، فرزند استاندار محبوب و فقید گیلان نیز از جمله افرادی است که با خواندن این جمله متعجب شده و در استوری اینستاگرامی خود واکنشی همراه با تعجب نشان داده است…

او در استوری دیگری نوشت: البته بیراه هم نگفتید جناب حاجی پور. آقای زارع خیلی از مردم را در یک سال گذشته یاد قهرمانی چابک انداخت. فقط یاد فرق های این دو.