واکنش فرماندار رشت به تغییر نام چهارراه حشمت رشت/ حسن فعال داشتن مصوبه شورای شهر در خصوص تغییر نام را تکذیب کرد!

حرف تازه : فرماندار رشت جزئیات تغییر نام چهارراه حشمت به شهدای منا را تشریح کرد . به گزارش حرف تازه به نقل از رشت پرس، سید عیسی مهدوی فرماندار رشت در واکنش به انتشار خبر تغییر نام چهارراه حشمت به شهدای منا که روز گذشته در خروجی سایتهای خبری استان قرار گرفت اذعان داشت : […]

حرف تازه : فرماندار رشت جزئیات تغییر نام چهارراه حشمت به شهدای منا را تشریح کرد .

به گزارش حرف تازه به نقل از رشت پرس، سید عیسی مهدوی فرماندار رشت در واکنش به انتشار خبر تغییر نام چهارراه حشمت به شهدای منا که روز گذشته در خروجی سایتهای خبری استان قرار گرفت اذعان داشت : تا کنون هیچگونه مصوبه ای از شورای اسلامی شهر رشت در خصوص تغییر نام چهارراه حشمت تاکنون به فرمانداری ارسال نشده است .

وی همچنین درخصوص اعلام رسمی اداره حج و زیارت شهرستان در خصوص این تغییر نام ابراز بی اطلاعی کرد و خواستار بررسی بیشتر این موضوع در روزهای آتی شد.

در همین راستا حسن فعال در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار رشت پرس ضمن تائید این خبر که مصوبه شورای اسلامی شهر رشت در این خصوص صورت نگرفته و تنها به صرف مذاکرات شفاهی این اقدام صورت گرفته است و چنانچه اخباری مبنی بر داشتن مصوبه شورا منتشر شده است را تکذیب می کنم و بنده هیچونه مصاحبه ای را در این خصوص نداشتم .

وی همچنین با اعلام این موضوع که روند نامگذاری یکی از خیابانهای اصلی یا میادین و یا چهارراه های اصلی شهر به نام شهدای منا در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد اما متاسفانه استان گیلان در این خصوص بسیار ضعیف عمل کرده است و با توجه به اینکه ۲۵ شهید والا مقام در فاجعه منا متعلق به استان گیلان است ، تاکنون هیچ اقدامی در خصوص این نامگذاری صورت نپذیرفته که ما هم تصمیم گرفتیم با توجه به تقارن سالگرد این شهدای گرانقدر و ارج نهادن به آنان ، تابلوی شهدای منا را در چهارراه حشمت نصب کنیم که امیدواریم هرچه زودتر فرایند مصوبه شورا در این خصوص اجرایی شود .