واکنش رضا رسولی به تناقض گویی اسماعیل حاجی پور در خصوص پاداش اعضای شورای شهر رشت

عضو شورا تصریح کرد: مشکل بنده با تناقض گویی و رفتارهای عجیب رسانه ای طیفی از شورا با مردم به عنوان ولی نعمتان واقعی پارلمان شهری است که در دو سال گذشته روز به روز حاد تر شده و از صداقت فاصله بیشتری گرفته است.

اختصاصی حرف تازه – رضا رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت در صفحه اینستاگرامی خود به تناقض گویی اسماعیل حاجی پور رئیس شورا در خصوص پاداش اعضا واکنش نشان داد.

رسولی در واکنش به صحبت های حاجی پور که مدعی شده بود هیچ پاداشی برای اعضای شورا در نظر گرفته نشده است با انتشار تصویری از چک نقد شده پاداش خود نوشت: مشکلی با اصل پرداخت پاداش به اعضای شورا ندارد. مشکل بنده با تناقض گویی و رفتارهای عجیب رسانه ای طیفی از شورا با مردم به عنوان ولی نعمتان واقعی پارلمان شهری است که در دو سال گذشته روز به روز حاد تر شده و از صداقت فاصله بیشتری گرفته است.

رضا رسولی با اشاره به صحبت های یکی از اعضا در خصوص این که موضوعات درون خانواده شورا حل شود، تصریح کرد: همین همکار محترم به سبک و سیاق دوران راهنمایی و دبیرستان دو سال است جواب سلام بنده را نمی دهد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: بنده اصولا تا مساله ای در رسان مطرح نشود پاسخش را در رسانه نمی دهم. 

رسولی در پایان اظهار داشت: متاسفانه با قلب واقعیت و اجاره و سوء استفاده از معدود رسانه های مدعی! جای ظالم و مظلوم کاملا عوض شد.