پاسخی مودبانه مسعود رحمتی برای امیرمحمدی؛

واکنش به یادداشتی در خصوص سید رضا موسوی روزان

حرف تازه : چندی پیش مطلبی تحت عنوان “جناب آقای سید رضا موسوی روزان تکلیف خودتان را به عنوان یک نیروی انقلابی مشخص نمایید” در یکی از پایگاه های خبری استان منتشر شد که در پی آن یادداشتی به تحریریه حرف تازه ارسال گردید. متن این یادداشت بدین شرح است : باسلام آقای محمدی شما را […]

حرف تازه : چندی پیش مطلبی تحت عنوان “جناب آقای سید رضا موسوی روزان تکلیف خودتان را به عنوان یک نیروی انقلابی مشخص نمایید” در یکی از پایگاه های خبری استان منتشر شد که در پی آن یادداشتی به تحریریه حرف تازه ارسال گردید.

متن این یادداشت بدین شرح است :

باسلام
آقای محمدی شما را نمی شناسم و نمی دانم چه میزان دلبستگی و وابستگی به انقلاب اسلامی دارید اما جناب آقای موسوی روزان نماینده مردم فرهیخته رشت در شورای اسلامی کلانشهر رشت را به خوبی می شناسم.

مبارزات قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در دفاع از حضرت امام خمینی (ره) ، دفاع از انقلاب اسلامی با لباس مقدس پاسداری و مقابله با عناصر ضد انقلاب ، حضور در جبهه های نبرد در دوران دفاع مقدس و محشور بودن با شهدای گرانقدر ، دفاع از حریم ولایت فقیه با اعلام مواضع صریح و شفاف، مسئولیت های امنیتی سیاسی و اجتماعی در استان و کشور، تفکر انقلابی و اصولگرایی، دفاع از ازرش ها و ولایتمداری در تمامی دوران عمر مدیریتی و سایر مبارزاتی که بر کسی پوشیده نبوده و نیست بخشی از سوابق انقلابی سیدرضا موسوی روزان است.

با علم بر همه این موارد آیا واقعا می خواهید با انتشار یک عکس از یک همایش خیریه که با نیت خیرخواهانه به منظور کمک به کودکان پرورشگاه مژدهی رشت است همه تلاش های انقلابی را نادیده گرفته و زیر سوال ببرید؟

آقای محمدی اگردلتان با انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است بدانید که آقای روزان از بزرگترین مدافعان عفاف و حجاب و تفکرات رهبری است. لطفاً خودزنی نکنید.

فدایی امام و رهبری / مسعود رحمتی