واکنش آرش امیرلو به اظهارات حامد عبدالهی: کدام منافع به خطر افتاده است؟!

واکنش آرش امیرلو به اظهارات حامد عبدالهی در نوع خود جالب توجه بود و گفت: کدام منافع شهر با حضور آرش امیرلو به خطر افتاده است؟! و آقای عبدالهی از کدام مسائل شخصی خودشان چشمپوشی کرده اند؟

اختصاصی حرف تازه – حامد عبدالهی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه اخیر شورا صحبت هایی را در خصوص سکوت خود پس از برکناری آرش امیرلو و اندیشیدن به منافع شهر مطرح کرد که با واکنش این مدیر شهرداری همراه بود. 

آرش امیرلو که از مدیران با سابقه شهرداری رشت به شمار می رود سوابقی چون مدیرعاملی سازمان عمران، مدیرعاملی سازمان حمل و نقل، مدیریت شهرداری منطقه ۴ و همچنین مدیریت شهرداری منطقه ۱، مدیریت نظارت بر پروژه های عمرانی و جانشین معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت را در کارنامه دارد. چندی پیش تغییر و تحولات مدیریتی در شهرداری رشت سبب شد تا امیرلو جای خود را در راس منطقه یک به مهیار برنجی بدهد. پس از این انتصاب، حامد عبدالهی در جلسه اخیر شورا طی سخنانی عنوان کرد: «در مورد کنار گذاشتن آقای آرستن و امیرلو برخی سایت ها نوشته اند که چرا عبدالهی سکوت کرده است. بنده به منافع شهرم بیشتر از مسائل شخصی فکر می کنم.» (اینجا بخوانید )

این مسائل با واکنش آرش امیرلو به اظهارات حامد عبدالهی همراه شد و او در گفتگویی با حرف تازه، تصریح کرد: من نمی دانم آقای عبدالهی از کدام منافع شهر صحبت می کنند که با حضور شخص امیرلو این منافع به خطر افتاده بود و با کنار رفتن من و امثال من تامین می شود! اما در تمام سال های حضورم در شهرداری رشت در هر مسئولیتی که بوده ام سعی کرده ام صرفه و صلاح شهرداری و منافع عمومی را در نظر بگیرم.

مدیر سابق منطقه یک شهرداری رشت در ادامه اظهار داشت: در هر مسئولیتی که بوده ام وظایف قانونی خود را انجام داده ام. اینطور نبوده است که خدمات ویژه و خارج از ضوابطی را به فرد خاصی ارائه دهم. منافع شخصی هیچ فردی، برای من در طول دوران مدیریتم در اولویت نبوده و بعد از این نیز نخواهد بود. امیرلو به مجموعه ای از اصول کاری اعتقاد دارد و همیشه به همان اصول پایبند است.

امیرلو در ادامه خاطر نشان کرد: انتصابات و چیدمان مدیریتی حق مدیر ارشد یک مجموعه است اما اینکه صحبت های اینچنینی مطرح شود و حضور بنده مساوی با زیر سوال رفتن منافع شهر نشان داده شود و زحمات من و همکارانم نادیده گرفته شود به دور از انصاف است. 

وی همچنین با بیان اینکه برای آقای برنجی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم افزود: قصد ندارم با صحبت هایم عملکرد ایشان و سایر همکارانم در مجموعه شهرداری را زیر سوال ببرم. قطعا ایشان نیز تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف مجموعه و در نظر گرفتن منافع شهر به کار خواهند بست.

آرش امیرلو در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: سوال من این است کدام منافع شهر با حضور آرش امیرلو به خطر افتاده است؟! و آقای عبدالهی از کدام مسائل شخصی خودشان چشمپوشی کرده اند؟ قطعا نهادهای نظارتی در جریان جزییات دخالت های افراد مختلف و انتظارات خارج از عرف برخی افراد هستند و عملکرد بنده نیز در برابر اینگونه اتفاقات روشن است.

این مدیر باسابقه شهرداری رشت در پایان تصریح کرد: انتظار می رود آقای عبدالهی که به سادگی زحمات بنده در این مسئولیت را نادیده گرفته است پاسخی برای این سوالات داشته باشد و صراحتا اعلام کند کدام منافع با حضور امیرلو به خطر می افتاد و ایشان با سکوتشان از کدام مسائل شخصی گدشته اند؟! اگر عملکرد بنده باعث ریالی خسارت به مجموعه شهر و شهروندان شده باشد پیگیری و اعلام شود تا خسارت آن را پرداخت نمایم و این مسائل شفاف سازی شود!

واکنش آرش امیرلو به اظهارات حامد عبدالهی: کدام منافع به خطر افتاده است؟!!

واکنش آرش امیرلو به اظهارات حامد عبدالهی: کدام منافع به خطر افتاده است؟!!