نامه روسای سه هیئت کاراته غرب گیلان؛

هیچ پولی از گردش مالی ادعایی هیئت کاراته گیلان به ما اختصاص داده نشده است/ درخواست برگزاری مجمع عمومی را رد و تقاضای برکناری ما را کرده اند

روسای سه هیئت کاراته شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال طی نامه ای به نماینده شهرستان نسبت به عدم پرداخت مالی هیئت کاراته این استان به این شهرستان ها و عدم تشکیل مجمع عمومی انتقاد کردند.

حرف تازه – روسای سه هیئت کاراته شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال طی نامه ای به نماینده شهرستان نسبت به عدم پرداخت مالی هیئت کاراته این استان به این شهرستان ها و عدم تشکیل مجمع عمومی انتقاد کردند.

در این نامه آمده است:

ما روسای هیئت های کاراته سه شهرستان تالش و رضوانشهر و ماسال  با ده ها سال تلاش و مرارت بعنوان سه عضو از پنج عضو نماینده شهرستانهای کاراته استان گیلان انتخاب شده ایم و مجموع سه نفرمان به اندازه دو برابر سن ریس هیئت کاراته استان گیلان کاراته کار کرده ایم. امروز  تنها و تنها به دلیل دفاع از حقوق ورزشکارانمان مانند شما نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی با رعایت قانون از ایشان جهت پاسخگویی و تشکیل مجمع فوق العاده که کمترین حق قانونی ماست درخواست نموده ایم که چرا از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان (به ادعای خود وی)گردش مالی هیئت ریالی به سه شهرستان تابعه اختصاص نداده است.

متاسفانه ایشان نه تنها برخلاف ایین نامه هیت های ورزشی اقدام به تشکیل مجمع نمی نماید ، بلکه با تهدید و ارعاب و تماس با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای تابعه تقاضای برکناریمان را نموده است.
لذا اینجانبان بعنوان موکلین شما از حضرتعالی که به شجاعت و پیگیری مطالبات بحق مردم تالش بزرگ شهره و نماینده ما هستید خواهشمندیم ضمن برخورد با انحصار طلبی این عضو شورای شهر رشت که هیچ فرصتی برای حل مشکلات کاراته استان و خصوصا شهرستانها ندارد مطالبات ما را از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کاراته کشور و وزارت ورزش پیگیری نمایید.
من الله توفیق

١-نادر ملکوتی ریس هیئت کاراته شهرستان تالش
٢- بهمن فکوری ریس هیئت شهرستان رضوانشهر
٣- داریوش صمدی ریس هیئت شهرستان ماسال
رونوشت : جناب اقای نیک بین مدیر حوزه وزارت ورزش جهت استحضار
ریاست محترم فدراسیون کاراته جهت اطلاع
-دادستانی مرکز استان جهت بررسی اسناد مالی هیئت که مجوز مالی از مجمع کاراته ندارد
– سازمان بازرسی استان گیلان جهت استحضار و جلوگیری از اقدام غیر قانونی ریس هیئت استان
– مدیرکل محترمه ورزش و جوانان استان  جهت استحضار