اظهارات عجیب سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت

هیچ مسئولی از فرمانداری رشت در محل حادثه کسبخ حاضر نشد! / مدیران رده بالا بی تفاوت بودند!

حرف تازه – یک صد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به صورت غیر علنی صبح یکشنبه در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد. به گزارش حرف تازه به نقل از پورتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر رشت ، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: سرپرست شهرداری می باید به امورات […]

حرف تازه – یک صد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به صورت غیر علنی صبح یکشنبه در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از پورتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر رشت ، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: سرپرست شهرداری می باید به امورات جاری نظارت کند هرچند در این مدت در انجام وظایف  کوتاهی نکرده است، اما مدیران شهرداری می باید با جمشید پور همکاری کرده و تکروی نکنند.

عضو شورا افزود: ناهماهنگی در بدنه شهرداری در سطح مدیران مناطق و سازمانها زیاد  دیده شده و نارضایتی مردم بالا رفته و ما به عنوان عضو شورا باید نظارت بیشتری داشته باشیم.

وی بر تقویت ناوگان اتوبوسرانی تاکید کرد و افزود: کمبود اتوبوس، مینی بوس و ون در مناطق محروم بویژه مسکن مهر مشهود است بنابراین باید دنبال راهکاری بود.

بی نظمی در حوزه اداری و مالی وجود دارد اگر لازم است مدیران مناطق و سازمانها و مدیران و معاونان اداری و مالی به  شورا دعوت شود و تذکرهای لازم برای همکاری با سرپرست به ایشان داده شود، لازم است رئیس شورا پیگیری نماید.

شیرزاد در مورد آتش سوزی و انفجار ۱۶ خانه در محله کسبخ را هم یاداور شد و گفت: مدیران رده بالا نسبت به این فاجعه بی تفاوت بوده است و دیر به محل حادث حاضر شدند باید تکلیف این ۱۶ خانوار مشخص شود. سرپرست امروز از این محل بازدید داشته باشد.

وی تاکید کرد: فرمانداری در قبال این حادثه کوتاهی کرده است. وظیفه فرماندار بود و فرماندار می باید پاسخگوی چنین حادثه ای باشد و نه تنها هیچ مسئولی از فرمانداری در محل حادثه حاضر نشدند بلکه تمام مسئولیت ها را متوجه شهرداری دانستند.

 وی به تذکر معاون رئیس جمهور اشاره نمود و تاکید کرد: اگر مدیری نمی تواند به وظایف خود به خوبی عمل نماید استعفا دهد.

شایان ذکر است پیش از برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر رشت اخباری مبنی بر حضور شخص سیروس شفقی، فرماندار رشت، در محل حادثه انفجار کسبخ و دستورات استاندار درخصوص پیگیری موضوع و همچنین تشکیل کارگروهی در فرمانداری منتشر شده است اما در کمال تعجب سخنگوی شورا از عدم حضور مسئولی از فرمانداری در محل حادثه و همچنین بی تفاوتی مسئولین رده بالا گفته است! (اینجا بخوانید )