سید امیرحسین علوی:

برخی گفتمان های اعضای شورا نباید به فضای رسانه کشیده شود/ نگاه کمیسیون بودجه ورود به حوزه اشتغال است

حرف تازه : سید امیر حسین علوی با اشاره به جلسه کمیسیون برنامه بودجه حقوقی شورا با هیئت رئیسه انجمن صنفی کاریابی های گیلان گفت : هرچند اشتغال زایی از وظایف ذاتی شورا و شهرداری نیست اما نگاه کمیسیون برنامه و بودجه این است که در سال پایانی شورا به این حوزه ورود کند. رئیس کمیسیون […]

حرف تازه : سید امیر حسین علوی با اشاره به جلسه کمیسیون برنامه بودجه حقوقی شورا با هیئت رئیسه انجمن صنفی کاریابی های گیلان گفت : هرچند اشتغال زایی از وظایف ذاتی شورا و شهرداری نیست اما نگاه کمیسیون برنامه و بودجه این است که در سال پایانی شورا به این حوزه ورود کند.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در ادامه با اشاره به افزایش بودجه شهرداری رشت در دوره شورای چهارم گفت: کلیه منابع درامدی بر مبنای لایحه پیشنهادی شهرداری رشت بوده است و انتظار می رفت که این بودجه محقق شود. البته برخی مناطق بودجه های پیش بینی شده را محقق کرده اند.

وی با بیان اینکه شهردار و ریاست شورا نامه ای را به کمیسیون ها ارسال کرده اند مبنی بر اینکه برخی لوایح به تاخیر افتاده اند افزود: علت ماندگاری برخی لوایح در شورا، احتیاط واجب است. برخی از این لوایح را نامه نگاری کرده ایم و در مواردی مثل سرمایه گذاری گلسار، زمان انتظار برای پاسخ نهایی نزدیک به یک سال شده است.

علوی با اعلام اینکه بهم ریختگی چندین ساله کمیسیون و حوزه مالی، با تلاش عزیزان در این سه سال ساماندهی شده است تصریح کرد: در سال آخر نگاه و رویکرد کمیسیون برنامه و بودجه این است که برنامه ریزی ها را در اشل رشت ببیند نه فقط برای شهرداری. شاید در این حوزه کم تجربه باشیم اما می خواهیم در حوزه هایی مثل اشتغال و کارافرینی ورود کنیم. انتظار مردم این است نمایندگانش در شورا به این حوزه ها ورود کنند.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در ادامه با بیان اینکه شخصا هیچگاه از جملات انتقادی ناراحت نخواهم شد خاطر نشان کرد: برخی گفتمان های اعضای شورا نباید به فضای رسانه کشیده شود. هیچ عضو شورایی حق ندارد نگاه شخصی خودش را به دیگران انتصاب دهد و نگاه مردم را به سمت و سوی خاصی سوق دهد.

وی افزود: این پویایی در شورا وجود دارد که در زمینه های مختلف ساعت ها بحث کارشناسی کند و امیدوارم در این مدت باقیمانده رزومه کاری مناسبی به مردم ارائه کنیم.