هیئت رئیسه چهار کمیسیون شورا مشخص شد

حرف تازه : صبح امروز هیئت رئیسه چهار کمیسیون شورای اسلامی چهارم شهر رشت در سال پایانی انتخاب شد. همانطور که حرف تازه شب گذشته در تحلیلی به معرفی روسای احتمالی کمیسیون ها پرداخته بود در کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی سید امیرحسین علوی بار دیگر به ریاست کمیسیون رسید و حجت جذب نیز نایب […]

حرف تازه : صبح امروز هیئت رئیسه چهار کمیسیون شورای اسلامی چهارم شهر رشت در سال پایانی انتخاب شد.

همانطور که حرف تازه شب گذشته در تحلیلی به معرفی روسای احتمالی کمیسیون ها پرداخته بود در کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی سید امیرحسین علوی بار دیگر به ریاست کمیسیون رسید و حجت جذب نیز نایب رییس شد. مسعود کاظمی منشی این کمیسیون است.

در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نیز مطابق پیش بینی ها رضا رسولی رییس شد و محمدحسین واثق کارگرنیا نایب رییس شد. حاجی پور منشی این کمیسیون است.

در کمیسیون توسعه و عمران هم مطابق با پیش بینی قبلی عباس صابر رییس کمیسیون شد. رسولی و علوی نایب رییس و منشی کمیسیون شدند. مجید رجبی هم مطابق انتظار برای ریاستش بر این کمیسیون علاقه ای نشان نداد.

در کمیسیون فرهنگی  و اجتماعی هم مطابق انتظار نیکومنش کاندیدای ریاست نشد اما طیف نزدیک به او در اکثریت قرار گرفت و موسوی روزان و شیرزاد که از گزینه های اصلی این کمیسیون به شمار می رفتند به ترتیب رییس و نایب رییس شدند. باقری خطیبانی منشی این کمیسیون شد.

حالا فقط تکلیف یک کمیسیون مشخص نشده است و آن هم کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری است. قرار است روز شنبه تکلیف این کمیسیون هم روشن شود.

باید دید عباس صابر که حالا ریاست خودش بر کمیسیون عمران قطعی شده است چه تصمیمی می گیرد. تا اینجا به نظر می رسد صابر از همراهان ریاست پیشگر در این کمیسیون است اما شاید او هم در دقیقه نود نظر دیگری داشته باشد و شاید افراد مورد اعتمادش نظر او را تغییر دهند تا به فردی دیگر رای دهد..